neděle, února 17, 2008

Další kousek v přeplněném botníku

Neočekával jsem, že svým povzdechem nad plným botníkem vyvolám tolik reakcí. Abych pravdu řekl, těch bot už je fakt dost. Já vím, oběhají se. Málokterý pár mi vydrží víc jak 1000km. Koeficient Mirka Kostlivého (počet naběhaných kilometrů=cena v Kč) zatím splnily pouhé dva páry - s přehledem Mizuno Wave Atlantis 2 a asi i Asics 1090 (tehdy jsem však km moc nezapisoval:-)). Když dnes vidím slušné boty za tisícovku, klidně je vezmu i když je zrovna nepotřebuji. No a procházím se takhle po Hervisu, mezi posledními páry Mizuno Elixir 2. Ty už jsem párkrát viděl a docela se mi zamlouvaly. Jen byly vždycky drahé. Tyto jsou jen malinko přes tisícovku, náhodou je to mé číslo. No nekupte je:-)

Doma jsem je jako obvykle zvážil, podle očekávání jsou o malinko lehčí než boty na objemové běhání - 323g. Další adept na Paříž. Já vím, není to speciálka, ale já se těch opravdu lehkých fakt bojím. U řady závodek navíc mám pocit, že nejsou dělány na mou nohu, zejména šněrování. No, uvidíme. Možná se do Paříže podívají právě Elixiry:-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vlado boty pro Pariz jsme snad uz vyresili ne, preci Nike Skylon, to je jasny :) IM

Vl001 řekl(a)...

Aha, já zapomněl, že už to je vyřešený:-)

Trochu se však obávám, že to Skylony nebudou. Ale v přespříštím týdnu je ještě jednou zkusím na dlouhém běhu. Třeba dostaly rozum:-)

Anonymní řekl(a)...

Aspon budu mit argument, kdyz nezabehnes extra dobrej cas :) IM

Anonymní řekl(a)...

O těchto botách také uvažuji. Vzhledem k tvé oblíbenosti této značky je to asi dobrá volba pro jarní M ( už to není cihla ).
Už jsem se smířil s tím, že mi s PB utečeš o další minutu.
rk.

Vl001 řekl(a)...

Minutu mám povolenou? Dík:-)

Ještěže mi na kole ujedeš o půl hodiny:-)