pondělí, února 25, 2008

Plavecký kemp Etriatlon VI - 22.-24.2.2008

Ve výuce plavání mne neplavce je třeba stále pokračovat. Po šesté. Prostě v pátek přijíždíme včas do Chrudimi, normálka:-) Abych pravdu řekl, bývám poněkud nervozní z rozřazování. Mně je jedno, do kterého se dostanu družstva, ale rád bych byl ve stejné polovině s Kristýnkou, což přestává být jednoduché. Kristýnka sílí, tím zrychluje, já sice vydržím plavat dlouho, ale stále stejně rychle (tedy pomalu:-)). Oblíbených 200VZ je tu, po startu mám pocit, že plavu v pohodě, jen mi nějak Kristýnka neuplavává. Ještě na 50m jsem vedle ní, což je pochopitelně blbost a přepálený začátek. Po zásluze protrápím závěr, sice si zlepšuji osobák na 4:09, ale tuším, že bude problém. Osazenstvo kempu je dnes nějak kvalitní. Kristýnka také vylepšuje své maximum na 3:25. Bude jí to stačit na vytoužené první družstvo? 50m kraulové nohy mám já za 1:27, Kristýnka za rovnou minutu. A právě nohy rozhodují o tom, že je vlastně až první v druhém družstvu. Nejlepšími plavkyněmi na kurzu jsou opět ženy, v prvním družstvu jsou tuším čtyři, ta nejlepší má 2:30, nejslabší plavec se trápí s dvoustovkou téměř 6 minut. Prostě v takovém rozpětí se najde každý. A já bych měl patřit až téměř do půlky třetího družstva. Zákulisně vyjednávám a nabízím přesunutí Kristýnky do trojky. Té se to vůbec nelíbí a ani trenérům, byla by v družstvu o moc lepší. Nakonec se ukazuje, že poslední z dvojky je tu s dalšími členy rodiny, kteří jsou ve trojce. Prohazujeme si místa a snad jsme všichni spokojeni:-)

Petr Valeš mne varuje, že si ve dvojce máknu. No, rovnou napíšu, že se nic takového nedělo. Plavaly se hodně technická cvičení, úseků pomálu, to je víc o vytrvalosti a já přece jen už ve vodě nějakou dobu vydržím, je z toho pohodový kemp. Asi nejlehčí z doposud absolvovaných. Možná za zmínku stojí jen likvidační pokus z pátečního večera, kdy se asi čtyřicet minut plavou jen nohy. Kraulové, znakové, prsové (btw. zkoušeli jste někdy plavat prsa JEN NOHY?). S potěšením konstatuji, že se mi vyplatilo nohy trénovat, zvládám tyto hlouposti v pohodě a křeče nikde, což je před sezonou velmi slibné...

Nedílnou součástí kempu je také stravování a lenošení, čehož si užíváme s Kristýnkou vrchovatě. Když si u večeře fotím talíř, zjišťuji, že jsem svým blogem poněkud profláknutý, spolustolovníci mne žádají o zveřejnění fotek na webu. Víte, jen jsem testoval mobil, avšak přání mých čtenářů musím samozřejmě splnit:-)



Palačinky. Nahoře s ovocem z restaurace u penzionu, níže francouzská palačinka z kavárny "téměř na náměstí" provedení s banánem a čokoládou.

Losos z Balustrády je jistota:-) Až tady zjišťuji, jak fotit mobilem ve tmě.


A ještě perlička na závěr, při odjezdu vychází Kristýnka ze šaten celá vysmátá. Jak se později dozvídám, jedna z plavkyň jí řekla "Máš to ale štěstí, že se tvůj PŘÍTEL také zajímá o sport". Beru to jako poklonu a pobavení zároveň. Pro neznalé připomínám, že Kristýnce je 13. Je fakt, že díky své výšce vypadá o něco starší. Mně je 40. Je fakt, že díky sportu a kvalitnímu jídlu a vínu vypadám o nějaký měsíc mladší. No ale toto :-))))) Využívám přidělené role svůdce a zvu svou slečnu cestou ještě na jednu horkou čokoládu v oblíbené kavárně ve Žďáru. Jako obvykle podlehla. Inu, já to s přítelkyněmi umím:-)


Moje přítelkyně na palačince:-)

Ještě jedna moje fotka s přítelkyní. Ani jsem si nevšiml, že Petr fotí:-) (foto etriatlon.cz)

Co dodat závěrem? Těšíme se na kemp s pořadovým číslem 7. Snad se do té doby zlepším natolik, aby rozřazování nebylo problém:-)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

cus, koukam ze Valda najel na motiv, likvidace sverencu pomoci zarazeni vetsiho mnozstvi useku nohama. Minule pondeli jsme jeli 3x300nohy. Peknej humus. IM

Vl001 řekl(a)...

3x300 to zní děsivě. Ještě že jsem to v pátek nepočítal:-)

Anonymní řekl(a)...

Hláška mě fakt pobavila:) Nicméně spoluplavkyně měla svatou pravdu - není nad partnera sportovce, či klidně i nesportovce, ale podporovatele, ten je možná ještě lepší. Devce

Vl001 řekl(a)...

V životě jsou důležitější věci než je sport. Nějak se to dá zvládnout, tu s menší, tu s větší podporou, či nepodporou. Myslím:-)

Anonymní řekl(a)...

No na té poslední fotce fakt vypadáte jako pár. Sport omlazuje. :-)
Když jsou teď ty kempy tak lehký, tak se asi na nějaký přihlásím. :) Advid

Vl001 řekl(a)...

Jasně, omlazuje:-) Navíc dnes jsou páry s větším věkovým rozdílem in, tak proč ne 27 let, že? :-)

Anonymní řekl(a)...

bud ve zdare vznikl novy podnik, nebo neumim "cist" fotky :). odkad to je?

Vl001 řekl(a)...

Fotky jsou všechny chrudimské. Ve Žďáru se stavujeme v cukrárně naproti zámku, kde mají ty malinkaté zákusky za 5 korun:-)

Anonymní řekl(a)...

to vim samozrejme, kde je :). Kousek od tam je jeste celkem dobra nekuracka hospoda Na stezce. Je to spise takovy rodinny podnik vedeny pro nekoho dost sveraznymi manzeli, ale me to tam vyhovuje, hlavne kvuli nekoureni, tak kdybys potreboval nekdy tip na jidlo az budes zase projizdet ;).