úterý, února 05, 2008

Týden 5/2008 28.1.-3.2.2008

Venku teplo, skoro březen, Pařížský maraton je hodně blízko. Ale přece kvůli jednomu maratonu nezačnu víc běhat:-)

Pondělí - 2,3-0-5 V neděli při psaní týdenního souhrnu jsem si všiml, že jsem posledních šest dnů běhal. Rozhodl jsem se rozšířit řadu na sedm, ráno jsem si dal svoji nejkratší trať - pětku, se záměrem běžet hodně volně. Poslední dobou běhám totiž pořád hodně podobné tempo. Čas 28:58 ukazuje, že to i pomaleji umím:-) Odpoledne po vyzvednutí Terči plavání - 2,3km za 1:10. Docela dobrý.
Úterý - 0-0-5 Ráno opět pětka. Když šňůra, tak šňůra. Dnes už normální tempo - 24:34. Odpoledne plavání "jen" 1,9km. Pohodových 55 minut.
Středa - 0-0-16
Ráno netradičně posilování. I v tuto hodinu to jde. Odpoledne výběh s ostatními 16km, 1:29. Běží se mi neuvěřitelně lehce, chvilkama můžu i mluvit:-)
Čtvrtek - 0-0-0
Konec šňůry, volný den je taky někdy potřeba.
Pátek - 2,1-0-0 Jdeme s Kristýnkou odpoledne plavat. Na začátku plný bazén, po páté máme dráhu sami pro sebe. Plaveme vedle sebe a pochopitelně se mi Kristýnka snaží uplavat. Jenže - světe div se - dnes jí stačím. Prostě se mi plave extrémně dobře, jí naopak. Po hodině vylézá vymrzlá z vody. Já bych ještě chvilku mohl. Ach jo, zrovna mi to tak jde:-) Za hodinu 2,1km.
Sobota - 1,5-0-13,5 Dopoledne BBP Kanice. Odpoledne jedeme ke tchýni, lákám Kristýnku do zlínského bazénu. Daří se mi to slibem, že poplaveme JEN 1,5km a půjdeme do páry. Na to kývne, každá holka přece ví, že kilometr a půl uplave kdejaké mrně. Bereme si ploutve, piškot, docela to odsýpá. A já jsem ani po závodě nedostal křeče, přestože mám ploutve!?! Uvolnily se mi nohy? Každopádně pára už je skoro vypnutá, aspoň se zbytečně nezdržujeme:-)
Neděle - 0-0-16 Jdu se proběhnout na oblíbený val podél Moravy - z Kvasic do Kroměříže a zpět. Přidám si i kousek na druhou stranu, abych měl naběháno 1,5 hodiny. Na víc dnes nemám, jsem rád, že jakž takž běžím.



Počet

Km

Čas

Běh

5x

56

4:58

Plavání

4x

7,8

3:50

Kolo


0





8:48

Zhodnocení: Týden s dobrým středečním během, skvělým pátečním plaváním a nakonec i sobotním závodem. Ještě kdyby se podařil jeden běh delší. No ale nemůžu mít všechno. Takovéto týdny bych bral, kolo klidně oželím, vždyť je ještě zima:-).

6 komentářů:

Ječmínek Máselník řekl(a)...

pěkně tomu dáváš. Zejména tedy plavání, to Tě evidentně chytilo:-)

Vl001 řekl(a)...

Jen na rychlosti se to nijak neprojevuje:-)

Anonymní řekl(a)...

Jen během a plaváním dát skoro 9 hodin, k tomu jsem se ani nepřiblížil. To je paráda Vláďo.

Anonymní řekl(a)...

Skoro superman :-). Děláš i něco jiný kromě plavání, běhání a práce? :-D

Vl001 řekl(a)...

Hele, vy dva, nepřehánějte. Beztak děláte to samý a mnohdy i víc a/nebo rychleji:-)

Anonymní řekl(a)...

Tady nikdo nepřehání!
Jo a to ještě jak se zlepší počasí, začneš jezdit na kole. To teprve bude neskutečné :-D.