úterý, února 26, 2008

Týden 8/2008 18.-24.2.

Tak tento týden měl být řádným narušením stereotypu předchozích. V Brně byly jarní prázdniny. Chtěli jsme vyrazit na hory, alespoň na prodloužený první víkend. Jenže manželka je prostě v práci nepostradatelná, volno si nezařídila a samotné nás nepustila. Navíc v pondělí ráno služebně odfrčela. No co já teď s holkama?

Pondělí - 0-0-10,5 Po nedělním dlouhém běhu se mi ráno do bazénu nechce. Odpoledne s holkama stíhám tak tak kino. Asterix a Olympijské hry. Na film jsem nečetl příliš pozitivní recenze, moc jsem od něj nečekal. Ale když slečny chtějí jít, proč ne. Nakonec jsme se všichni skvěle bavili. Víte, asi stárnu. Filmy, kde hrdinové řeší šíleně komplikované vztahy či jiné problémy mi už nic neříkají. Asterix s Obelixem jo. Dávám 90 procent :-) Večer dostávám od holek na chvilku propustku, jdu si oběhnout noční okruh. 55:21 je po víkendu slušné.
Úterý - 1,5-0-7 Ráno jdu plavat, holky si vyspávají. Naplavu jen 1,5km, nějak mne to nebaví. Uvidíme, co víkendový plavecký kemp:-) Odpoledne jsem plánoval s holkama termály, ale nechtělo se jim. Prý si raději odpočinou a pojedeme ve středu na hory. Má být hezky. Domácí hory ovšem sborově odmítají a chtějí do Rakouska. Na den přece můžeme. Tak jo. Volám manželce, ta kupodivu může opustit zbytečné jednání a přijede večer, aby jela s námi. Najednou to jde:-) Večer si jen tak proběhnu sedmičku. Rekreačně za 32:10.
Středa - 0-0-0 Zvolili jsme Lackenhof. Z Brna se tam dá jakž takž dobře dojet. Dobrá volba. Počasí jako z prospektu, slunečno, bezvětří, teplota mírně nad nulou, kvalita sněhu nečekaně slušná. Lyžařů jako šafránu, pohoda. Krásný den. Šest hodin lyžování se do triatlonových dávek nepočítá, ale po dojezdu se mi už běhat fakt nechtělo:-)
Čtvrtek - 0-0-7
Skoro volný den, jen vyklusaná sedmička za 33:08. Odpočívám po lyžování, přece jen je to na mne už nezvyklý pohyb a šetřím se na plavecký kemp.
Pátek - 1,6-0-5 Ráno ještě jedna regenerační pětka - 27:36. Večer už plavecký kemp s obvyklým přepočtem 1hod=1,6km.
Sobota - 4,8-0-0 Plavecký kemp VI.
Neděle - 4-0-0 Plavecký kemp VI.

Počet

Km

Čas

Běh

4x

29.5

2:28

Plavání

4x

11,9

7:15

Lyžování

0x

0

6:00




9:43


Zhodnocení: Jestli v Paříži nezaběhnu dobře, svedu to na takovéto týdny:-) Nicméně se mi tento týden velmi líbil a vůbec bych nebyl proti opakování. No, něco zopakuji určitě.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Některé sjezdovky v lackenhofu jsou hoodně poctivé. Lyžování se sice nepočítá, ale tělo si pamatuje. Co dělaly po šesti hodinách lyžování stehna? :-)

Vl001 řekl(a)...

Stehna na to nic, lyžování jim vyhovuje. Je to asi jediný sport, ve kterém jsem býval ve školním věku mezi vrstevníky nejlepší i v podstatě bez tréninku. Jo, to bývaly časy:-) No, v běhu si to skoro všichni vynahradili a utekli mi:-) Možná i proto, že mne lyžování moc neunavuje, tak mne už dávno nebaví. Jenže hlavně ta moje menší slečna si užívá každou zatáčku, no to pak na hory občas musím. Nebýt obstrukcí manželky, jistě jsme na horách mnohem častěji. Teď už však žádné rodinné lyžování asi nebude, slečny jedou každá v jiném týdnu na lyže se školou.

Anonymní řekl(a)...

Tak to seš na tom v určitých ohledech dost dobře. Mě stačí sjet několik km freeridu a stehna pálí jako čert.

Vl001 řekl(a)...

Možná je to tím, že já jezdím pomaleji :-)

Ječmínek Máselník řekl(a)...

z takových týdnů mám radost. Odběhal jsem prd, ale víc než Ty:-)

Vl001 řekl(a)...

No, taky mám radost. Naplaval jsem víc než ty, ale bude mi to prd platný:-)

Anonymní řekl(a)...

Nevím jak rychle jezdím, ale protože jezdím jen mimo upravovaný terén a už se bojím i padat, tak nic moc. A pálí potvory stejně. .-)

3COP řekl(a)...

Ahoj. Mě se líbí, že když chceš tak, si zajedeš zalyžovat do Rakouska, ale ono to pro tebe je z Brna možná blíž, než jezdit do hor k nám. Bohužel k pálení stehen se jako nelyžař nemůžu vyjadřovat. Ale mám pocit, že s tím tréninkem co máš, tě asi jen tak něco nerozpálí, že ? :-)

Vl001 řekl(a)...

On ten Lackenhof zase tak blízko není, přes tři hodiny cesty je to vždy. Ale jezdím v Evropě i mnohem dál i kvůli daleko větším blbostem:-)