pondělí, prosince 11, 2006

Týden 4.-10.12.2006

Pořád ještě někdo čte mé nesmělé popisy? Tak dobře, budu pokračovat.

Pondělí - ráno chvilka plavání - 1,2 za 35 minut. Standardní začátek týdne. Příště zkusím nějakou změnu:-)
Večer rotoped 32 minut 17km.
Úterý - ráno 7km běh za 31:56. Pořád je ráno krásné počasí, že?
Večer válce 30 minut 13km.
Středa - večerní 10,5 běh za 52:28.
Čtvrtek - Zkouším kousek prodloužit rotoped. Výsledek je 48 minut a 26,9 km. Jezdím doma v místnosti, kde se netopí naplno. Aspoň se tak nepotím, jezdím však v krátkém. Dnes mne po čtení diskuze napadlo dát si návleky na kolena. A výsledkem je pohodovější jízda a navíc rychlejší! To jsem fakt nečekal. V místnosti bývá cca 18 stupňů. Docela "teplých" - je tu podladhové topení. V oblékání návleků budu pokračovat...
Pátek - Plavání 60 minut - 1,9km. Původně jsem chtěl po odplavané technice vyzkoušet čtyřstovku. Nějak mne to začalo bavit a protáhl jsem to na kilometr. Tak mám delší plavání než obvykle. Večerní trasa 10,5km běh tentokrát za 54:02. Šel jsem běhat brzy po plavání, to se projeví. A zrovna v tento den kdy se unaven jen ploužím, tak potkávám Haryho Hudáka s Radkou Vodičkovou. Běhá jim to moc hezky, ten jejich styl se už asi nedoučím:-)
Sobota - Ráno plavání 40minut 1,3km, večer válce 30 minut 12,5 km. Malinko se šetřím na Býčinu:-)
Neděle - Běh na Býčí skálu - 15km za 1:17 + 6km za 40 minut.
Večer rotoped jen lehce na vyjetí 20 minut 10,8km. Ani jsem se moc neunavil:-)



Počet

Km

Čas

Běh

4x

49

4:16

Plavání

3x

4,4

2:15

Kolo

5x

80,2

2:40

9:11





Zhodnocení - Oproti předchozím týdnům to vypadá na zvýšené objemy, je to spíš naopak. Teď jsou objemy "normální", v předchozích týdnech jsem odpočíval (čti flákal se). Ostatně i těchto 9 hodin je s vyjímkou Býčiny v docela nízké intenzitě. Pro mne je povzbudivé, že jsem po Býčině nebyl vůbec unaven a ani mne nebolí koleno. Tak to třeba zase někdy půjde :-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A já si říkal, že v zimě to chce na chvíli zklidnit a zalézt do nory (aspoň do Silvestra..). Objemy máš pěkné, nechci vidět ten frkot na jaře :-). T.

Vl001 řekl(a)...

Vždyť já se tím pohybem uklidňuju:-) A s jarníma objemama to asi nebude tak vážné. Třeba se zase někde potkáme. Pro tebe závod, pro mne turistika :-)

Anonymní řekl(a)...

jinak pokaždé se podivuju té rychlosti, které jsi schopný vyvinout na rotopedu - to tak valíš, nebo rychlost na rotopedu je o "něčem jiném" než na kole či válcích? Já třeba zkoušel rotoped v posilce a musím říct, že kdybych z něho slezl po 180 km, tak by to určitě nebylo stejných 180 km jako na kole...

Vl001 řekl(a)...

Nedávno mne rozdíl v udávané rychlosti rotoped-válce taky zarazil. Snažím se na obou jezdit zhruba ve stejné kadenci - kolem 90. Na rotopedu mám větší "zátěž", ale rozdíl v rychlosti asi neodpovídá. Nejspíš každý rotoped má jiný algoritmus přepočtu kadence a zátěže na vzdálenost, u toho mého to zřejmě ne zcela odpovídá. Jak velká je odchylka, těžko odhadnout...

Anonymní řekl(a)...

Šlapu občas na cyklotrenažéru v místnosti s teplotou asi 12st.a kolena mám vždy schovaná v tříčtvrtečních elasťácích, taky vysoké ponožky přes achilovky, protože od roztočeného kola fouká odzadu. Jinak na těle jen dres a leje ze mě i při TF 130.