úterý, prosince 04, 2007

Týden 48/26.11.-2.12.2007

A máme tu další co? A máme tu další týden. 48 v pořadí. No do konce roku toho už moc nedohoním:-)

Pondělí - 0-0-7 Ráno pomaratonský výklus 7km 34:37. Asi jsem ten maraton fakt odflákl:-)Večer i na posilování došlo.
Úterý - 1,3-0-10,5 Ráno jsem strávil příjemnou čtvrthodinku v dopravní zácpě a o ni musel zkrátit plavání. Takže jen 35 minut 1,3km. Večer noční běžecký okruh, fučí, klouže to, z kopce skoro jdu - 10,5km 58:30.
Středa - 0-0-0 Volný den přesně dle plánu. To mi to tento týden hezky vychází:-)
Čtvrtek - 1,3-0-10,5 Kopie úterka. Ráno jsem spěchal do práce, večer jsem nespěchal.. Ale neklouže to tolik - 56:50.
Pátek - 1,5-0-0 Ráno jdu plavat s Kristýnkou. Ona má v komeťácké dráze fůru místa, já ne. Plavu si technická cvičení, na intenzitu není místo. Pak se na chvilku udělá, plavu 25VZ fakt naplno, zpět volně prsa. Během 15 minut se dokážu tak zrušit, že raději plavání ukončuji a předstírám touhu po páře. Nedoplavu celou hodinu, což fakt bylo v plánu. Kristýnka jo. Hrozné děcko:-) Zase jí nevyšel čas na páru:-)
Sobota - 0-0-13,7 BBP Jehnice. Dobrý:-)
Neděle - 0-0-17 Po úžasně příjemných nákupech se jdu proběhnout. Beru si čelovku, neb se smráká. Ale na mé osmnáctce je tolik bahna, že ji stejně musím zkrátit. Klouzačka 1:38.

Počet

Km

Čas

Běh

5x

58,7

5:20

Plavání

3x

4,1

1:55

Kolo

0x

0

0

7:15

Zhodnocení: Pomaličku to zase začíná připomínat trénink. Škoda, že jsem nenaplaval o kilometr víc. Nějak nevím, co s programem dalších týdnů - loni jsem šel Býčinu a pak Hodonín-Holíč-Skalica. Letos zvažuji oba tyto závody vypustit a jen si tak trénovat. Uvidíme:-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hezky si jen tak trénuješ. Vzhledem k počasí a roční době, řekl bych, akorát.