sobota, prosince 22, 2007

Nový deníček

Když jsem začal psát blog, uvědomil jsem si, že potřebuji rozumnou evidenci svých aktivit. Hledal jsem nějaký pěkný excelový sešit nebo jinou lokální aplikaci, nakonec jsem však zvolil coolrunning log. Během používání jsem se s webovou aplikací docela skamarádil, ocenil možnost zapsat do ní výsledky odkudkoli, prostě paráda. Jenže... coolrunning skončil. Prý se zlepšil a spojil s activetrainer. Nepoužitelná, pomalá aplikace, která evidentně nemá možnosti, které měl coolrunning. Navíc převod dat nepoužitelný. Do nového prostředí se převedly pouze běžecké aktivity. A přece jen já sem tam jezdím na kole nebo plavu. Zase jsem začal hledat excelový sešit, při hledání jsem pročítal zoufalé ohlasy dřívějších uživatelů coolrunning. Zjistil jsem, že řada z nich přešla na runningahead. No, zvažoval jsem i to, že bych podruhé používal webovou aplikaci. Jenže kdo do toho má ručně zadávat data. Já totiž měl plavání a další zavedeny v coolrunning česky. To asi nepůjde převést... Jen na zkoušku jsem napsal správci runningahead, poslal mu svá zazálohovaná data z coolrunning a on ten šikovný kluk americká to prostě převedl! Takže ode dneška jsem uživatelem nového deníčku. Nejen to. Zveřejnil jsem svůj deníček i pro ostatní. Když se podíváte do pravého sloupečku, je tam odkaz na poslední aktivity v deníčku zapsané. Stačí kliknout a můžete si podrobněji prohlédnout, co jsem v minulých dnech dělal. Ani nevím, co vše na sebe prozrazuji. Snad ne moc:-) Každopádně se mi můj nový deníček docela líbí a myslím, že s ním budu nějakou dobu kamarádit...

Žádné komentáře: