pondělí, prosince 31, 2007

Týden 52/24.-30.12.2007

Na zápis z posledního týdne jsem se dlouho těšil. Však sami vidíte, že ty týdny jsou si dost podobné, je na čase se zápisy skončit, ne? Co dělám si najdete na runningahead a já budu mít klid:-) Takto jsem si to dlouho představoval A takovýto byl poslední týden roku 2007

Pondělí - 0-0-7 Na štědrý den aspoň chvilka běhu. Na víc není čas. To víte, nechce se vstávat:-) Takže 7km za 33:10.
Úterý - 0-0-12 Raději bych šel plavat, ale bazén ve Zlíně má zavřeno a do Brna daleko. Takže výklus podél Moravy z Kvasic do Kroměříže. Protože je zítra závod, dávám si závazek to po půl hodině otočit. Stalo se, celkem 1:01:40, počítám 12km.
Středa - 0-0-11,4 BBP Syrovice. Není to moc dobrý výkon. Asi i dva předešlé běžecké dny se na tom podílí. Večer ještě chvilka posilování.
Čtvrtek - 1,8-0-0 Pracovní den zahajuji v bazénu. Obvyklých 1,8km.
Pátek - 2,4-0-0 I dnešek zahajuji v bazénu, pro změnu s ploutvičkama. 2,4km asi za hodinu.
Sobota - 0-0-17,5 Po předešlých dnech si připadám odpočatě. Mám speciální plán. Ráno 7km, odpoledne si dám patnáctku. Ráno plním bez problémů avšak odpoledne se domů vracím později, než jsem čekal, tak běhání v protivné inverzi zkracuji na svůj obvyklý noční okruh. 10,5km za 56:10, docela to totiž místy klouže.
Neděle - 0-0-10,5 Večer opět běh, dnes to klouže méně, takže 54:44. Bohužel jsem se v té protivné inverzi asi trochu nachladil. Dáme volné pondělí...


Počet

Km

Čas

Běh

6x

58,4

4:54

Plavání

2x

4,2

1:55

Kolo

0x

0

0




6:49

Zhodnocení: Prostě takový obyčejný týden, co byste taky čekali jiného:-)

Nechce se mi psát speciální příspěvek s PF 2008, tak ať vám to všem běhá, plave a jezdí. A ať se sejdeme na letní zábavě zvané triatlon.

A ještě jedna věta. Přece jen mi přijde divné týdenní popisy ukončit. Mám nápad. Ukončím je jindy. Třeba po Rothu. Holt budete muset hromadění příspěvků na mém blogu nějak vydržet. Máte úžasnou trpělivost:-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Prispevek jak detektivka, na zacatku to vypadalo na vrazdu (tydennich prehledu) a na konci citatel zjisti, ze byla fingovana. At ti to Vlado lita i v novem roce. V Rothu musis dat aspon 11:30. Je to trat rychla jako sra... proste rychla :).IM

Vl001 řekl(a)...

Nemusím, já už nic nemusím:-) Ale když to půjde, chtěl bych. I když to od Mnichova za moc nestojí...

Anonymní řekl(a)...

Jo, jo, nemusíš, ale i "chci" může být bičem. "Chtěl bych" je jen snaha o matení nás soupeřů, kteří také plánujeme velkolepé cíle :-)

Ty maratony by nám měl někdo zakázat. Jakoby nám užíraly energii, nebo tak něco.