středa, června 13, 2007

Týden 23/4.-10.6.2007

Dva týdny před Otrokovicemi byl čas na první letošní triatlon. Grafilit HalfIronman. Program týdne se tomu trochu přizpůsobil objemem, správné vyladění však nějak zařadit nešlo. Bylo to asi takto:

Pondělí - 1-0-0 Ranní plavání má spíše regenerační charakter. Po Sudetech minulou sobotu mám dost.
Úterý - 0-27,4-0 Na kolo zbyla jen chvilka, takže na Veveří a zpět za 1:05.
Středa - 1,4-0-8 Ráno jdu plavat s Kristýnkou a hlásíme ji na sobotní plavání, jelikož 1,5km přece zvládne:-) Já sám neplavu celou hodinu. Po 45 minutách jsem z vody, povídám si s trenérkou a studuji styl lepších prťavých plavců:-) Odpoledne závod LBP v superbahně Popůvek. Aspoň důvod proč ho jít malinko volněji:-)
Čtvrtek - 0-0-0 V podstatě volný den. Ráno mám tep 52. Netuším proč, únava by to být neměla, zdánlivě mi nic není. Odpoledne jen chvilka posilování.
Pátek - 1,8-0-5 Tělo na ranním tepu 52 trvá (kdyby to bylo zátěží, tak by po dni volna klesl na 45). Něco na mne leze? Necítám žádný příznak. Ráno si jdu zaplavat za 50min 1,8km, odpoledne jedu na běžecký závod A POPRVÉ V KARIEŘE VÍTĚZÍM! Ani to nemůžu zapít, bo jdu v sobotu na ten triatlon, kde asi nevyhraju:-)
Sobota - 1,9-90-21,1 Ranní tep 60. Asi nějaká nervozita nebo co:-) Grafilit HalfIronman. 20 metrů rozplavání započítávat nebudu:-) Večer rozebíráme podrobně s Kristýnkou její plavecký závod.

Ladný styl:-) Více fotek z Kristýnčina plavání je zde

Neděle - 0-0-7 Výklus. 7km za 34:12. Asi jste si všimli, že jsem svou trasu 5,4 opravil na 5 km. Sedmičku opravovat nebudu, ve své delší variatně opravdu sedm má, jak ověřilo trojí cyklo měření. V létě běhám kratší variantu, zatím nebudu zavádět jiné označení tratě. Jsem prostě konzervativní:-)

Počet

Km

Čas

Běh

4x

41,1

3:37

Plavání

4x

6,2

2:45

Kolo

2x

117,4

4:14

10:41



Zhodnocení: Po snaze o převahu kola v minulých týdnech se disciplíny "vyrovnávají". Myslím, že je to tak správně. Objem není nijak extrémní, myslím, že i to je správně. Na Grafilitu menší otazník nad kolem, jinak dobrý. Asi jsem se sebou spokojen. Uvidíme, co s tímto pocitem udělají Otrokovice.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Vida, s popisem zaostávám už jenom o 2 týdny. :-) Hezky vyrovnaná bilance. Ranní měření TF jsem dosud nezavedl - ke své škodě. Možná jsem v dubnu mohl předejít tomu výpadku...