úterý, června 05, 2007

Týden 22/28.5.-3.6.2007

Předpověď samý déšť. No co se dá v takovém týdnu dělat? Já toto:

Pondělí - 0-27,4-0 Ráno narychlo na kolo. Na Veveří za 1:05 a mažu do práce. Odpoledne už je fakt divně:-)
Úterý - 1-0-10 Ráno regenerační plavání. Stejně už nic moc nedoženu, tak se jen protahuji. Za 30 minut 1km a pára. Odpoledne se na kolo nedá, aspoň se kousek proběhnu. 7km za 36:03. Žádný spěch.
Středa - 0-0-13,5 Ráno nic, ladím formu na odpolední LBP:-) To se v rámci možností povedlo. 11,5km za rovných 50 minut plus 2km rozklus/výklus.
Čtvrtek - 1,4-0-0 Ráno ruším plán na dopolední vyjížďku. Počasí nic moc, mokro, pršet bude každou chvíli, to si užiju v sobotu, dnes ne. Plavat jdu netradičně v poledne. Můj časový program bohužel omezuje délku plavání na 45minut, takže se musím spokojit s 1,4km.
Pátek - 0-0-0 Plánovaný volný den před Sudetami.
Sobota - 0-163,5-0 Sudety. Díky závěru příjemná projížďka. 163,5km dle mého computeru v oficiálním čase 6:16:40. Už jsou výsledky, takže vím, že loňské krásné 101. místo jsem neobhájil a jsem 139. Díky zařazení do Veloserie i přes nepříliš dobré počasí jelo dlouhou trasu víc lidí. Počet míst od konce totiž jinak vcelku sedí jako loni:-) Pořadí v kateforii M40 je mnohem lepší. 20. místo. Škoda že jen z 21:-) Takže aspoň jedno zajímavé plus - na posledních cca 32km jsem ujel svému průvodci o 16 minut. Na to, že jel v podstatě mou rychlostí to jde:-)
Neděle - 0-0-5 Všechno mne bolí, fakt nevím, jak jsem si mohl chtít včera nějaký ten kopec přidat:-) Večer pokus o výklus - 5km za 29:02.


Počet

Km

Čas

Běh

3x

25,5

2:07

Plavání

2x

2,4

1:13

Kolo

2x

190,8

7:21

10:41



Zhodnocení: Díky počasí "chybí" aspoň ještě jedno 60km kolo. Ale zase jsem byl po dlouhé době plavat a zjistil, že se pořád ještě neutopím. Ze Sudet s odstupem jen dobré pocity, takže teď už nezbývá než se jen těšit do Otrokovic:-) Uvidíme, zda v dalším týdnu zvolním nebo budu dohánět plán. Obě varianty jsou lákavé:-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Kdybych byl býval koketoval s Otrokovicemi, pak bych se po takových článcích soupeřů bál o dost více. Naštěstí nekoketuji :-)). T.