čtvrtek, února 01, 2007

Tříměsíční ohlédnutí

Od té doby, co si píšu blog, jsem podstatně zlepšil evidenci tréninků:-) Začal jsem si své pokusy o tréninky evidovat, rozhodl jsem se pro http://www.coolrunning.com/ . Díky této elektronické evidenci si nyní můžu snadno vyplnit následující tabulku:


2007

Listopad

Prosinec

Leden

Běh

122

207

246

Plavání

20,4

11

7,7

Kolo

162

187

249



Jak je vidět, není měsíc jako měsíc:-) V listopadu jsem se poctivě snažil odpočívat, nicméně díky plaveckému víkendu a následujícímu nadšení mi "poskočilo" plavání, které pak nastoupilo sestupnou tendenci. Ale snad jsem se už odrazil od dna :-). Rotoped a válce neberu až tak vážně, přesto jakýsi základ vytváří a kilometříky naskakují. Běh pak překonává mé plány, zejména asi díky počasí.

A jak vypadá srovnání s loňským rokem? Připomínám, že loni v zimě jsem o žádném Ironmanu nepřemýšlel. Užíval jsem si pocit z prvního zdolaného maratonu a těšil se na další. Když jsem se snažil oživit tabulku, vypadá asi takto:


2006

Listopad

Prosinec

Leden

Běh

98

122

137

Plavání

18

16

12

Kolo

40

55

80



Zejména kolo berte s rezervou, evidence mi tam trochu chybí. Měl jsem jen rotoped a v podstatě jsem ho používal opravdu jen na zahřátí před strečinkem. Pravda, díky nadšení z "objevení" kraula jsem trochu víc plaval.

Nicméně jak je vidět, celkově je toho letos víc. Třeba se nakonec ještě na stará kolena zlepším:-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Sákryš, když vidím ta 200-300% meziroční zlepšení, závidím a smekám! A jestli ti to tak půjde i příští rok, pak ti nebudou stačit ani áčkaři :-)! T.

Anonymní řekl(a)...

Vláďo díky za zveřejněné údaje.Plavání jsem si od podzimu naplánoval zhruba stejně,mohlo by to stačit.Běh přes zimu bude základ a kolo nebo spíš spinning doplněk a kompenzace.Na jaře se vrhnu na kolo.Nejdřív bike a od dubna silničku.Při porovnání Tvé loňské a letošní zimy si ty IM budeš letos parádně užívat.

Vl001 řekl(a)...

Více ještě nemusí znamenat lépe, určitě přijdou i zhoršení:-)

Ano, doufám, že si IM užiju. I když se občas přistihnu při myšlenkách, jak víc jezdit na kole... Ale čas fakt není a nechci se moc stát otrokem "výkonu". Uvidíme.

Anonymní řekl(a)...

Základním kriteriem nechť je dobrý pocit.