pondělí, ledna 29, 2007

Týden 4/22.-28.1.2007

Když jsem se díval na zápisy z předešlých týdnů tak koukám, že se mi nějak vytratily úplně volné dny. Ne že bych měl pocit, že to se zátěží přeháním, ale i v "odpočinkových" dnech mívám aspoň kousek kola nebo tak něco... Není sezona a není důvod se na mé úrovni honit, zkusím důsledně den úplného odpočinku zařazovat, třeba se zlepším:-)

Pondělí - 1-12,2-0 Ani dnes mi není dopřáno být ráno v bazénu déle než 30 minut. Tak aspoň obvyklý kilometr. Večer obvyklá půlhodinka posilování a 30 minut na válcích. Přišly za mnou holky a celou půlhodinku se mnou prokecaly, což se projevilo na dalším snížení rychlosti. No však já taky nikam nespěchám:-)
Úterý - 0-0-16,4 Pokus o dvě běžecké fáze. Ráno 5,4 výklus v mírném sněžení (27:30) s tím, že si dám odpoledne zhruba patnáctku. Odpoledne všude fůra sněhu, neprotažený, neprochozený, patnáctka zkrácena na 11km, čas téměř ostudný 1:06. Prostě jsem si sníh užil. Aspoň že ty boty jsou nepromokavé:-)
Středa - 0-12,1-0 Není čas, večer jen válce 30 minut. Zase s povídáním, opětovné snížení rychlosti:-).
Čtvrtek - 0-0-0 VOLNO. Důsledně plánované. Zatím. Snad odhodlání vydrží.
Pátek - 0-30-0 Ráno musím vyjet brzy z domu, je po plavání. Večer hodina na rotopedu - 30km. Po dni odpočinku to jde docela lehce:-)
Sobota - 1,3-8,1-8,8 Ráno jsem přesvědčil na plavání Kristýnku. Chvíli plaveme způsobně ve vláčku, pak se začínáme chytat za nohu. Kdo koho dohoní. Občas své dítě i chytnu, nejspíš jsem se zlepšil:-) Odpoledne kousek běhu, z toho kousek s Kristýnkou. Terezka málem šla taky, bohužel je nachlazená. Ale i ona má sportu v normálním týdnu dost. Takže 8,8 km za celkem 48:30. Večerních 16 minut na rotopedu - 8,1km - je jen na rozehřátí před strečinkem. Nebývám v něm důsledný, tak když je čas, zařazuji ho speciálně.
Neděle -0-0-31 Výběh 10+. Čas 3:02 za občasného deště, tmy a jiných romantických okolností. Vzdálenost jen odhadnuta na 31 km, jestli je to víc nebo míň je asi fuk.


Počet

Km

Čas

Běh

4x

56,2

5:23

Plavání

2x

2,3

1:10

Kolo

4x

62,4

2:16

8:49






Zhodnocení - Jak vidíte, v plavání jsem nijak nepřidal. Těžko se mi plánuje, bazény nejsou otevřené, resp. "volné" po celý den, v přeplněné dráze se mi plácat nechce, přece jen sportuji jen pro dobrý pocit, tak je to nakonec fuk. Nedělní výběh mi udělal velkou radost, ani bych neřekl, že ve sněhu, občasném dešti a za tmy dokážu tři hodiny běhat přes takové kopce a ještě se po doběhu cítit v pohodě. Takže jako obvykle spokojenost. Dokonce velká :-)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vláďo,máš srovnání loňského zimního treningu s letošním ? Jak takové případné srovnání z hlediska časové náročnosti,objemu,intenzity a struktury dopadá.Objektivně i subjektivně.Díky
Snad nejsem příliš zvědavý :-) .
K anonymním treningovým deníkům z netu jsem značně skeptický a Michal je přece jen jiná "liga" .

Anonymní řekl(a)...

Už jsem chtěl bejt jedovatej, a to přímo na svém blogu, že zvládneš za neděli pomalu to, co já plácám celý týden, ale jak tak koukám, tak kromě té ultraneděle jsi toho zase tolik nedal.;-) Já to naopak v neděli totálně pohnojil...

Vl001 řekl(a)...

Milane, ty jsi taky ale jiná liga:-) V záznamech nejsem moc pečlivý. Běh sepsaný je (ale ne sečtený:-)), plavání ne, kolo mám psané jen venkovní (přes zimu venku nejezdím). Stejně to zkusím pohledat a něco z toho napsat.

Jinak mne těší, že mé snažení považuješ za trénink:-)

Anonymní řekl(a)...

Jé, já do toho takhle vlítnul, sorry.
Budou to, Vláďo, rozhodně zajímavé údaje.

Vl001 řekl(a)...

Trochu jsme se se psaním sešli, to je jedno, ne? Dobře víš, Hejkale, že jsme nyní na tom docela podobně. Z čehož i plyne, že ani naše "dávky" se nebudou příliš lišit. Já víc času na sport nemám a asi by mi to ani víc nešlo. Jsem zvědav na další měření sil :-)

Anonymní řekl(a)...

Vláďo díky,
mám svoje zápisky z přípravy r.94-95,ale není to příliš použitelné.Tehdejší "objemy" mě připadají z dnešního pohledu zanedbatelné.