pondělí, února 05, 2007

Týden 5/29.1.-4.2.2007

Po dobrých pocitech z předchozího týdne jsem se toho páteho v roce vrhnul s nadšením. Ale posuďte sami, jak to nakonec dopadlo.

Pondělí - 0-13,2-0 Obvyklé pondělní plavání jsem přesunul na úterý, po nedělním běhu jsem se ráno necítil, tak ať se v bazénu neplácám jako ryba na suchu. Večer obvyklá půlhodinka posilování a 30 minut na válcích - 13,2km. Poté večeře s japonskou delegací:-)
Úterý - 0-8-10,5 Ranní tep 54. Nechápu. Tak vysoko? To jsem ještě tréninkem nedokázal. Teplotu nemám, nic mi není... Možná včerejší večeře? Piv bylo víc než obvykle, ale tři bych snad měl ještě zvládnout:-) Divné. Pro jistotu vypouštím ranní plavání, celý den se cítím relativně ok, tak jdu večer běhat. Obvyklý 10,5km okruh, běží se mi dobře, neobvyklý je čas - 59:07. Přitom mi nic není! Nechápu. Ještě na chvilku sednu na rotoped a trošku se protáhnu - 16min/8km.
Středa - 0-0-0 Ranní tep 52. Tak to včerejšek nebyla chyba měření:-) Zařazuji volný den. Třeba to pomůže. Nejsem nachlazený, ani unavený, sám se v sobě nevyznám:-)
Čtvrtek - 1,6-0-10,5 Ráno tep pořád 51. Jenže se cítím dobře, tak šup do bazénu. Jdu na pětadvacítku, plavu trochu déle než je na tomto bazénu obvyklé - 50minut/1,6km. Asi abych si dokázal, že jsem v pořádku. Večer běh jako obvykle 10,5km za 56:48. Pořád to není normální čas, ale snad je to lepší.
Pátek - 2,4-0-0 Kašlu na tep, neměřím:-) Jedu s holkama do Prahy, takže vlastně odpočinek. Ještě před výletem si zajdu na bazén, tentokrát na padesátku. Je tam krásně volno, plavu si 1:15 - 2,4km. Nutno podotknout, že druhou půlku s ploutvemi.
Sobota - 0-13,8-15 Ráno zkouším tep - 48. Co jsem komu udělal? A to se dnes běží mé oblíbené Kanice. Zase delší rozklusání - nemám co dělat, navíc se mi to zamlouvá. Závod samotný se mi běží dobře, jen je to pomalejší, než jsem čekal. No, vyjde to jindy, aspoň to bude větší překvapení. Večer půlhodinka na válcích - 13,8km. Malinko svižnější než obvykle, tak aspoň nějaká radost:-)
Neděle -0-0-18 Ranní tep 44. Ať to bylo co chtělo, snad je to pryč:-) Nemohlo to být lepší už včera? Tak si vyrazím na hřeben Chřibů - 18km, 1:42.

Počet

Km

Čas

Běh

4x

54

4:53

Plavání

2x

4

2:05

Kolo

3x

35

1:16

8:14




Zhodnocení - No co to se mnou během týdne bylo, fakt netuším. Přes jakési problémy nakonec týden vypadá objemově docela slušně. Nicméně jsem zklamaný z výsledku z Kanic, plánoval jsem si je jako "vrchol" BBP. Tak třeba přijde nějaký jiný nečekaný vrchol:-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No bóže, o 7 km ;-)
Ty si ráno měříš tep ? Já nee.
Akorát v neděli po té akci jsem cítil, že mi dost intenzivně buší srdce :-)

Vl001 řekl(a)...

O 7, ale přece. Navíc máš naběháno o fůru let víc:-)

Tep si měřím, přijde mi to jako rozumná zpětná vazba, i když výkyv do 3 tepů už moc nepitvám. Ale těch v podstatě deset tepů rozdíl nechápu.

Anonymní řekl(a)...

Ty roky jsou dvojsečné - před 10 lety se zúročily perfektně, ale v posledních letech jsem najel na stereotyp, ze kterého se mi příliš nechtělo, i když jsem si myslel, že se "snažím" a který vedl ke stagnaci a mírnému zhoršování.