pondělí, května 21, 2007

Týden 20/14.-20.5.2007

Po PIMu to bylo takové unavené, zkusil jsem, co moje tělo vydrží. Kupodivu si nechá líbit docela dost:

Pondělí - 0-0-5 Večer pokus o výklus. Na 5km potřebuji 29:10. Prostě rekord, tak pomalu to letos ještě nebylo:-) Připojuji chvilku posilování.
Úterý - 0-0-5 Další výklus následuje hned ráno. Jsem o celou půlminutu lepší a na 5km mi stačí 28:44:-). Do bazénu si však vůbec netroufám, bojím se nachlazení, jsem nějaký vyčerpaný...
Středa - 0-0-9,6 Dva výklusy v posledních dnech pomohly. 6,6km na LBP zdolávám jen 9 sekund za osobákem za 27:09. Přidávám tři kilometry rozklusu a výklusu. A bohužel si odnáším mírné nachlazení, tělo už má mých nápadů dost.
Čtvrtek - 0,6-0-0 Na bazén sice dojdu, jen si tak osvěžím v paměti, jak se vůbec plave - za 22minut zdolávám úžasných 600m. Zbytek času trávím v páře. Třeba pomůže mému nachlazení.
Pátek - 0-0-21 Pára zdánlivě pomohla. Zrušil jsem plán na sobotní triatlon, zařadil závod Běžce Vysočiny na 20km v pátek. No, nachlazení se kupodivu opět přihlásilo:-)
Sobota - 0-47,5-0 Jdu se na triatlon aspoň podívat. Na kole. Nějak mne to dívání nebaví, po plavání se vydávám objet si lážo plážo přehradu. Závěr závodu stíhám, aspoň můžu porovnávat svůj styl se špičkou:-) Kolo nakonec 47,5km za 2:10 (je v tom nějaké popojíždění podél trati). Asi největší pitomost týdne, měl jsem zůstat v posteli nebo jet na přehradu autem:-)
Neděle - 0-0-0 Nejhorší náplň - sekání plantáže u tchýně. To mne úplně dorazilo. Dosekl jsem s vypětím sil, došel dovnitř, plácl sebou a usnul. Konečně rozumná náplň odpoledne:-) Kolik dnů volna bude třeba na rekonvalescenci?


Počet

Km

Čas

Běh

4x

40,6

3:21

Plavání

1x

0,6

0:22

Kolo

1x

47,5

2:10

5:53




Zhodnocení: Že občas dostávám hloupé nápady, to vím. Jen počkejte až dostanu rozum, pak se v tom trénování pěkně rozmáchnu:-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Držím palce, aby ses z toho dostal rychleji než já před měsícem a půl !

Anonymní řekl(a)...

Tolik závodů ve dvou týdnech a navrch ta plantáž, to by umořilo i vola. Díky za tip na výmluvu, proč ještě nemůžu na bazén :-). T.