úterý, ledna 02, 2007

Týden 25.12. - 31.12.2007

Poslední týden v roce, to by chtělo něco mimořádného, když je tolik volna, ne?

Pondělí - Začátek není moc mimořádný, mám pauzu. Vrátily se mi mé "oblíbené" zdravotní problémy. V úterý mne čeká závod BBP, bylo by dobré se jít kousek proběhnout, nejde to.

Úterý - BBP Syrovice - 9,4 km za 42:56. Na to, že mi není nejlíp to jde. Delší rozklus a výklus, napíšu si o 3km víc.
Večer válce 30 minut jen tak na uvolnění nohou - 12,45km.

Středa - Ráno vytahuji Kristýnku na plavání. Technická cvičení ji nebaví, chce závodit. Přestože ví, že mne porazí hlavně na delších tratích, nabízí závod na 25metrů. A já v něm slavně vítězím s náskokem celého půl metru!! Z toho plyne poučení pro malé holky - neprovokujte stárnoucí otce, třeba ještě mají sílu v rukou a mohli by to uplácat. Závoďte od 100 metrů výš:-)
No, 45 minut a třeba 1,3km. Kdo to má v tom blbnutí počítat:-)

Večer běh noční trasa 10,5 km za (na zimu a tmu) neuvěřitelných 50:45.

Čtvrtek - Vyjímečně jdu do práce, ještě před ní skočím do bazénu na obvyklých 45 minut, 1,3.

Pátek - Hodina bruslení se do součtu nepočítá :-)
Následující hodinka na rotopedu osvěží - 31,26km. Vzal jsem si funkční triko, hned je to lepší pocit :-) .

Sobota - Ráno jdeme zase s Kristýnkou plavat. Má docela plavací náladu, tak plavu za ní a obvyklých 1,3km zvládneme už za 40 minut. Ale nechce se nám přidávat, raději jdeme do páry a povídat si do vířivky:-)
Večer běh 7km za krásných 33:33. Noční sedmička je delší než denní, některá místa "obíhám". Píšu oběma trasám stejně, ona ta denní je asi kratší. Tak se to třeba vyrovná.

Neděle - Volný den, tentokrát díky "okolnostem". V pondělí je půlmaraton, před tím mi běžecká přestávka nevadí, ba naopak.



Počet

Km

Čas

Běh

3x

30

2:25

Plavání

3x

3.9

2:10

Kolo

2x

44

1:30

6:05




Zhodnocení - trochu volnější týden, i takové přicházejí. Mimořádného nic, volný čas spíše progaučován. V plavání by to chtělo prodloužit vzdálenosti, má to však vážnou překážku - nechce se mi. No tak uvidíme, jak to půjde v dalším roce...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ta bláho, tak Tys byl taky v práci ve čtvrek, jako já ! Tohle byl poslední můj týden bez tréninkového plánu, ono to vzhledem k nemoci ani jinak nešlo.
Už jsem dal konečně na blog tabulku + nějaké to povídání okolo, hlavně historii a ukončuji to tréninkovým plánem na 1.týden 2007, který zatím podezřele plním. Jak jsi pravil, co nenaběháme, to nakecáme. Formát tabulky se mi moc nelíbí, ale líp to zatím neumím...