pondělí, září 08, 2008

Adrenalinové sporty? Děkuji, já ne. Na to máme jiné experty...

Víte, mám rád pohodové sporty. Poklidný běh, sem tam maraton, meditační ironman. Adrenalinové sporty mi nikdy nic neříkaly. Moje žena je z jiného těsta. Jak je někde nějaký šílený kolotoč jedoucí stokilometrovou rychlostí a nejlépe hlavou dolů, je na něm dřív než holky:-) Nechápu. Jednou takhle zmínila, že by si k narozeninám přála seskok padákem. Tandemovým, pochopitelně. Kde k tomu přišla, netuším. Tož tak přijdou její narozeniny (nebudu prozrazovat kolikáté, protože je mladá jako já), dávám jí krásnou etuji. Čeká šperk. Inu, ženská. V etuji poukaz na seskok. Nevěřila vlastním očím:-) Co následovalo dál si přesně nepamatuji. Řekl bych, že jsem přežil jen o vlásek:-) S obavami pak sledovala rostoucí teploty vzduchu a začátek para sezony. První objednání nevyšlo, rozsypalo se letadlo. Ještě než jsme tam v červnu přijeli, otáčeli jsme v půli cesty na letiště. Pak nebyl čas, den D tak přišel až 7.9. No co vám budu povídat, podívejte se sami:

Optimimus při příjezdu. Nebo spíš obavy?

Ta kombinéza mi prostě sluší, i když je o číslo větší.
Už nácvik na zemi je zábava.
Na památku s rodinou. Co kdyby...
Já už fakt jdu...
Ten můj pilot je úžasný i když spí. Cítím se s ním skvěle...
Opravdu vystupujeme???
Teď už to vím. Lidi můžou létat...
V reklamě říkali, že Taft účes udrží vždy. A teď tohle. Příště si vezmu šátek.
Už jsme tu?
Hladké přistání.
Rozhodně si v příštím životě vezmu pilota.
To je všechno? Nemají v dalším letadle volno???

Víte, nevím co dál. Seskok evidentně nestačí. Nemáte námět na nějaký fakt adrenalinový sport? Bungee jumping je prý nuda. Něco ostřejšího:-) Já sice nehodlám měnit své zaměření na meditační sporty, ale další narozeniny jsou tu dřív, než se nadějeme:-)

Všechna foto ZDE


Můžete se podívat i na video:

8 komentářů:

Niktomuž řekl(a)...

Nevěřím, že se něco adrenalinem vyrovná posledním dejme tomu 300 metrům maratonu. Vydařeného maratonu:-)

Pubi řekl(a)...

A co zkusit něco takového? Nuda to rozhodně není:
http://www.prekarch.fabriky.cz/brno2008/page001.htm

Anonymní řekl(a)...

Co třeba pohyb v lavinovém svahu, plavání mezi piraňama, nebo noc v teráriu?

pubi: pěkné fotky, ale maloměřický "Komín" je v Brně jen jeden....

Vl001 řekl(a)...

2 NM - zaplacení startovného na maratonu asi neprojde. Zkusíme nejdřív půlku. Hned po nějaké desítce:-)

2 pubi&milan - dobré náměty, ale chybí jim pohyb. Co nejrychlejší.

Přidal jsem i video, snad bude fungovat:-)

Anonymní řekl(a)...

A co třeba rap jumping?
http://www.youtube.com/watch?v=gUZvR10kZ6o

Anonymní řekl(a)...

Super tohle mě také moc láká. Kde se dá přihlásit? A co takhle potápění, rafting ?

Vl001 řekl(a)...

Na letišti v Kunovicích skáče několik tandem firem, my volili http://www.oktandem.cz .

Na raftu bych se možná mohl projet i já, uvidíme, co zase zorganizujeme:-)

d řekl(a)...

Tak to je pěkný dárek, to ses pochlapil. Ať si maminka taky užije, jako odměna za starost o tři sportovce.

Sám bych to taky rád někdy zkusil, jen jsem ještě nenašel odvahu.