úterý, září 11, 2007

Týden 36/3.-9.9.2007

A už tu máme první zářijový týden. Času je málo na sport i na psaní, tak to zkusím sepsat se zpožděním.

Pondělí - 0-0-0 Chtěl jsem zařadit netradiční pondělí, nevyšlo to. Posilování, vyřizování restů, balení.
Úterý - 1-0-0 Ráno není čas, následuje přesun do Barcelony. Spořím firemní náklady, zvolil jsem jiný hotel než ostatní účastníci setkání. Ten můj je blíž k pláži:-) Dle očekávání tedy následuje po příjezdu plavání. Vzduch 27 stupňů, voda teploučká, tak 23-24. V té by se dalo vydržet o hodně déle než v sobotu na Pastvinách:-) Jenže... jsou vlny. Velké. Skoro metrové. Plavat se v nich dá, ale žaludek se houpe, po chvíli musím ven. Tak uplavu asi kilometr, stejně jako na Pastvinách:-)
Středa - 0,5-0-13 Ranní proběhnutí po plážích nemůže chybět. Napřed hledám ten hlavní hotel, pak probíhám skoro celé pláže až po Port Vell. No a zpět pochopitelně též:-) Délka odhadnuta na 13km, ale je to fakt jen odhad. Odpoledne plavání, nechce se mi s vlnami prát, tak se na nich jen houpu. Prostě asi 0,5km. Následuje vydatná večeře v olympijské vesnici, z ní v noci jdu/běžím zpět dřív než ostatní. Nechci přijít o čtvrteční východ slunce.
Čtvrtek - 0-0-10 Východ slunce mne zastihuje opět při běhu po plážích. Dnes trochu kratší, po večerním popoběhnutí v polobotkách mám na pravé noze puchýř. Snad to nikdo neřekne Hejkalovi, jistě by mi zítra utekl:-)
Pátek - 0-0-16,9 Jihlavská hodinovka je asi nejpovedenějším běžeckým závodem na nemaratonské trati. Velká spokojenost.
Sobota - 0-0-13 Odpoledne přesun do Prahy, tam PIM Metro běh. Původně zamýšlen jako výklus, pochopitelně jsem podlehl atmosféře a zrychlil. Organizace ale fakt děsivá, nevím, jestli ještě dokážu na nějaký PIM jít. Naštěstí letos už žádný není, třeba mně to přejde.
Neděle - 0-0-0 Odlet do teplých krajin. Snažím se přesvědčit letušky, že teď je v módě běhat na palubách letadel maratony, tak že bych aspoň pár kilometrů vyklusal, ale nemají pro mé řeči pochopení. Nicméně s profesionalitou sobě vlastní mi nosí stejné kafe jako ostatním:-). Po vystoupení z letadla jsem očekával tak 28 stupňů a chtěl se proběhnout, údaj na teploměru 41 stupňů znamená, že bude třeba nějaký čas na aklimatizaci. Nechám tedy sport na jindy.


Počet

Km

Čas

Běh

4x

52,9

4:26

Plavání

2x

1,5

0:35

Kolo

0x

0

0

5:01


Zhodnocení: Dva běžecké závody ve dvou dnech pochopitelně nejsou dobrý nápad, stejně jako dva dny s nulou. Nicméně díky páteční hodinovce jsem se sebou velmi spokojen. Jako obvykle:-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Taxe mi zdá, že teď běháš mnohem víc než já. Abych se pak divil, že jsem horší ;-)

Anonymní řekl(a)...

A k tomu ještě připočítej, že jen se trochu ochladí, vl001 okamžitě odlétá na soustředění do teplých krajin. ;o)