neděle, ledna 06, 2008

Týden 1/2008 31.12.- 6.1.

Tak jsem se těšil, jak do toho po Novém roce prásknu a ono to prásklo se mnou. Poslední loňský víkend jsem se nachladil a chvíli to vydrželo...

Pondělí - 0-0-0 Chtěl jsem jít plavat a šel jsem co? Šel jsem nakupovat :-)
Úterý - 0-0-0 Uplynulé dva roky jsem zahajoval novoročním půlmaratonem. Letos jsem zahájil doma s kapesníkem.
Středa - 0-0-0 Tak ještě jeden den to volno vydržím...
Čtvrtek - 0-0-17,5
Dost bylo klidu. Ráno 7km 33:14, odpoledne 10,5km 55:06.
Pátek - 0-15,9-0 360km jsem dnes jel devět hodin. Tedy spíš pár hodin jsem strávil na dálnici v zácpě. Na běh čas nějak nebyl, večer jen chvilka na rotopedu na protažení nohou 32 minut - 15,9km.
Sobota - 0-0-14 Ráno mne bolí hlava, ale na závod BBP statečně jdu. No, mohlo to být i horší:-)
Neděle - 0-22,7-5 Ráno na chvíli vyběhnu, námraza už je tu. Zkracuji na 5km (27:55). Odpoledne oprašuji válce, kupodivu se na nich pořád ještě udržím. Ale žádná velká rychlost, za hodinu 22,7km na relativně lehký převod.


Počet

Km

Čas

Běh

4x

36,5

3:03

Plavání

0x



Kolo

2x

38,6

1:32




4:35

Zhodnocení: Začátek roku nějak moc nevyšel. Jistě je to tím, že si šetřím přízeň osudu na sezonu. Třeba do Rothu:-) Konečně i se 4 hodinami pohybu týdně se dá ironman dokončit, tak je to jedno:-) Třeba budou další týdny lepší...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Už to vypadalo na závod v sobotu i v neděli, ale nakonec z toho byl týdenní report. Vlastně jsi říkal, ať to vydržíme až do Rothu :-).
Tak ať ti to letos vyjde! T.

3COP řekl(a)...

Tak co jsi s tím nachlazením provedl? Přešlo to samo, nebo jsi to rozběhal?

Anonymní řekl(a)...

Vždyť je teprve začátek roku ještě je času dost něco naběhat :-). Aspoň to si říkám já :-).

Ječmínek Máselník řekl(a)...

jistojistě budou lepší týdny:-). Silvestrovský nákup jsem si taky užil, ale po něm stihl i závod. Ať se Ti v Novém roce daří!

Vl001 řekl(a)...

Co jsem provedl s nachlazením? Ani přesně nevím. Sice jsem nachlazen poměrně často, ale zase většinou lehoučce. Po pár dnech můžu zase běhat (ale ne ještě plavat). Takže jsem to asi rozběhal:-)