úterý, března 27, 2007

Týden 12/19.-25.3.2007

Vrcholem týdne měl být 1/2 PIM, nicméně jsem nechtěl na závod nijak zvlášť "ladit", do středy jsem chtěl něco natrénovat a zvolnit jen čtvrtek a pátek. A ono to dopadlo takto:

Pondělí - 1-8-0 Po víkendu toho mám plné zuby. Ráno plavání nestíhám, Kristýnka mi komplikuje odpolední pracovní program. Zapomněla doma klíče, musím za ní, tak jdu s ní nakonec do bazénu. Ona v dráze Komety, já veřejnost. Uplavává mi i když plave znak. Prohlašuji se za unaveného a po půlhodině a odplavaném 1km jdu do páry:-) Večer rotoped a protažení - 16min 8km.
Úterý - 0-0-0 Ráno jsem si chtěl dát tak 18km trasu, jenže... lije jako z konve. Nejsem z cukru, ale toto je moc. Obědvám už na jihu Moravy a jdu do sklípku, je po sportu. Aktivně strávený volný den:-)
Středa - 0-0-10 Ráno jsem vcelku rád, že se vůbec probouzím:-) Už doplazit se na snídani je sportovní výkon. Během dne se můj stav poněkud vylepšuje, večer si jdu oběhnout Holednou - 10km za 53:26. Není kam spěchat.
Čtvrtek - 0-0-8 Už cítím 1/2 PIM v kostech, přestože byl týden doposud volný, plánovaně se šetřím a jdu jen večer regeneračně 8km za 40 minut.
Pátek 0-0-5,4 Těším se na půlmaraton, ovládám se a odpočívám. Večer jen malé proběhnutí - 5,4km za 25:30.
Sobota - 0-0-24,1 1/2 PIM. Čas 1:38:00 nevypadá pro jiné asi nijak skvěle, se svým výkonem jsem však naprosto spokojen, nevěřil bych, že si v Praze vylepším osobák. Na tu trať a zimu doprovázenou silným studeným větrem skvělý. Zvlášť se musím pochválit za rychlejší druhou půlku než první, pochopitelně jen o fous. Toto se mi téměř nikdy nedaří ani na kratších tratích. 3km rozklus/výklus.
Neděle - 0-0-10 Stehna mi dávají znát, že jsem včerejší půlmaraton běžel na hranici svých možností. Zub mi dává znát, že musím k zubaři. S ohledem na tyto okolnosti ruším plánovaný výjezd na kole (a jak je krásně!) a oběhnu si jen Holednou - 10km za 52:46. Běžel jsem sice pomaleji než ve středu, jenže jsem v lesním stoupání potkal dva cyklisty, tak jsem to proložil rychlým úsekem delším než 1km, proto je čas nakonec lepší než středeční:-) Vzhledem ke zničeným nohám trochu klukovina. A co, běhám si pro radost:-)




Počet

Km

Čas

Běh

5x

57,5

4:47

Plavání

1x

1,0

0:30

Kolo

1x

8

0:16

5:31



Zhodnocení - Objemově tak slabý týden tu dlouho nebyl. Nicméně byl pro mne hodně zajímavý, v Praze jsem běžel asi opravdu na hranici svých současných možností, to se mi daří zatím málokdy. No tak bude objem jindy. Snad se dám já i zub brzy do pořádku:-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já myslím, že týden s takovým závodem by měl být zákonitě objemově slabší.
Vidím, že jsme v neděli oba "závodili" s cyklisty :-)
(Blog zaktualizuji doufám ještě dnes odpoledne)

Anonymní řekl(a)...

Taky se mně zdá, že po objemnějším týdnu musím zařadit lehčí volnější. Když to neudělám, vynoří se problém, třeba zub, rýma, cokoliv. Navíc týden po půlce naplno bude unavenější.
Nicméně věřím, že pro Linec máš nabito na 3:30, pokud budeš
ladit podobně jako teď a pokud se proti nespiknou živly jako horko, vítr, déšť, nebo nějaká bolístka. Jíst dokážeš i při půlce, což je velké plus.
Už se těším, že mě Tvůj dubnový úspěch povzbudí k mému květnovému.

Anonymní řekl(a)...

Určitě tě Radku povzbudí i tvůj dubnový výsledek v Olomouci.