úterý, listopadu 21, 2006

Týden 13.-19.11.2006

Není asi lepší doba, kdy začít popisovat svůj trénink, než listopadový odpočinek, kdy vcelku není o čem psát :-). Ale nedá se nic dělat, psát jsem začal, tak hurá do pokračování.

Pondělí - 20 minut na rotopedu (9km), doplněných posilováním jen asi 30 minut. Možná by bylo lepší pro triatlon posilování vypustit, ale já se pak nějak necítím dobře. Samozřejmě za 30 minut se toho "nazvedat" moc nedá, je to jen takové silovější protažení. Bývá i delší, ale nějak nebyla chuť.
Úterý - plavání 30 minut - 1km, opět limitováno časem. Tak aspoň ten 1km odplavána technická cvičení, která jsem si zapamatoval. Večer na válcích jsem vydržel 30 minut, postupně se lepším, strach že spadnu ale pořád zůstává :-). Řekněme 10km, pořád nemám baterku do cyklocomputeru.
Středa - večer proběhnutí kolem přehrady do Kníniček a zpět. Není to moc hezká trasa, ale je téměř celá osvětlená, za tmy ji běhám často. Čas nic moc - 54:50 (prům. tep 144), píšu 10,5km, po proměření na mapě je to možná o něco kratší. Při návratu cítím koleno.
Čtvrtek - večer chvilička silověji na rotopedu - 16 minut 8,5km. Ono to možná vypadá, že tak krátký trénink nemá smysl, pořád však lepší než nic. Ono se to pomalinku načítá. A následné protažení přijde velmi vhod.
Pátek - Závod BBP . 8,6km za 40:09 (TF 159). Na začátku podzimu jsem byl zvyklý na mnohem lepší časy. Bohužel koleno je cítit hodně, ruším plán na maraton v Porubě a vynechávám další hlavně delší běhy, takže víkend bude neběžecký. Večer meditace na válcích - 45 minut (třeba 20km - kdy koupím tu baterku??).
Sobota - ráno odvážím Kristýnku na basketbal, než začnou hrát, skočím na 40 minut do bazénu - 1,4km.
Neděle - další plavání, tentokrát na bazéně ve Zlíně. Oproti brněnskému zimáku příjemné. Na plavání se mnou šla i Kristýnka. Po odplavaných cca 1,5km mi malá trenérka nařídila úsek na čas. Prý 200m. Tak tak jsem to ukecal na stovku. S časem přes 2 minuty vyslovila trenérka hlubokou nespokojenost. Tak jsem ji vyzval, ať se předvede, výsledek 1:50 je také 20 sekund nad jejími možnostmi:-), tím stížnosti ustaly. Holt plavat na čas na konci tréninku nám moc nejde :-) Celkem 1,8km za asi 55 minut. Konečně normální plavání. Večer na rotopedu chvilka na dobrou noc - 16 minut 8,5km.


Počet

Km

Čas

Běh

2x

22,5

1:55

Plavání

3x

4,2

2:05

Kolo

5x

56

2:07

6:07





Zhodnocení - Běhání limitováno jednoznačně kolenem, musím na chvíli zvolnit. Ani mi to nijak zvlášť nevadí, během podzimu jsem toho naběhal docela dost :-) Víc mne mrzelo, že jsem se nedostal v příjemném počasí na kole ven, díky "povinnostem" fakt nebylo za světla kdy, night rider nejsem a nebudu. Tak je z toho takový odpočinkový týden. Vzhledem k "okolnostem" jsem spokojen, zvolnění je znát, pohyb jsem si užil :-)

Žádné komentáře: