pondělí, května 05, 2008

Týden 18/2008 28.4.-7.5.

Je zajímavé, jak vliv má přechod z běhu na kolo na moji chatrnou tělesnou stránku. Prakticky okamžitě mě přestaly bolet záda a koleno z boku. Tělo přestalo vyžadovat posilování. Na druhou stranu se objevuje bolest třísel, kolena zepředu a problémy s levým ramenem. Tělo taky důsledně vyžaduje protahování, které můžu u běhu odfláknout. Holt disciplíny triatlonu jsou vyvážené a působí na celé tělo:-) Po cyklistickém týdnu jsem chtěl zařadit týden triatlonový, tedy i nějaký ten běh a plavání. A takto to dopadlo:
Pondělí - 0-0-7 Po cyklo týdnu není na kolo pomyšlení. Večer si vyklusávám sedmičku - 33:58. Pořád nic moc.
Úterý - 0-0-0 Jsem pořád nějak zničený, navíc trávím den v Praze. Po návratu jen chvilička posilování. Spíš symbolicky:-)
Středa - 0-36,8-0 Vyjíždím na kole s Mišáky a dalším Vláďou. Vláďa má však MTB kolo a brzy odpadá. Mišáci řádí. Místy mám skoro pocit, že jsem schopen uviset, což je asi dané tím, že Milan má v nohách o pár desítek kilometrů víc:-). Jedeme přes Velkou cenu nahoru a podél přehrady zpět v docela slušném průměru 27,2. Konečně přes 25:-)
Čtvrtek - 0-22,8-7 Ráno jdu vyklusat sedmičku, prostě kvalitní příprava na půlmaraton. Nepříliš dobrý čas 34:32 napovídá, že se budu na půlmaratonu trápit. No, to znám:-) Mám pak domluvené delší kolo s Radkem, ale Radek nakonec nemůže. Počasí nic moc, vyčkávám na zlepšení. Když mám pocit, že se nedočkám, vyrážím do mírného deště s tím, že jistě kousek dál neprší. Bohužel chladný vlhký vzduch mi nedělá dobře, začíná mne bolet hlava, asi díky tomu mi to vůbec nejede. V Jinačovicích vidím, že v dalším údolí hustě prší, přijímám to s povděkem a u golfového hřiště otáčím zpět. Výsledkem je kraťoučkých 22,8 za 1:01:30. Prostě jsem se ploužil:-)
Pátek - 1,3-0-0 Jdu po měsíci plavat! Kupodivu to není tak hrozné. Raději si však ordinuji jen 40 minut ve vodě a zbytek dne vyčkávám na zítřejší půlmaraton.
Sobota - 0-0-22,1 Brněnský půlmaraton.
Neděle - 0-22,8-0 Jsem úplně zničený, navíc všechny moje ženské mne k něčemu potřebují. Přemýšlím o volném dnu, nakonec se večer odhodlávám protočit nohy na kole. Jen po golf a zpět. V kopcích to sice není ono, ale na rovinkách cítím v nohách překvapivě dost sil a výsledkem je výrazně lepší čas než ve čtvrtek - 56:25. Po cyklostezce jezdím pomalu, s průměrem jsem spokojen.

Počet

3x

3:19

6:57

Zhodnocení: Věděl jsem, že slušný objem minulého týdne je neopakovatelný. Chybí mi delší kolo, buď nebyl čas nebo počasí. Ale zase mám všechny tři pohybové aktivity, je ze mne triatlonista:-)

3COP řekl(a)...

Yeeees, kompletní triatleeeet. Když se daří, tak se daří.

Anonymní řekl(a)...

27,2? Sakra! Musím zajít do obchodu sehnat nějaký motůrek.

Pod dojmem tvých nenajetých kilometrů , nízkých rychlostních průměrů a potřeby najet nějaký objem jsem vyjel o 1h 40 minut dřív a urazil hodně svižných 48km. Následná společná jízda měla mít regenerační charakter. :-)

Už v úvodu stoupání na Velkou cenu jsme za Tebou sotva viseli a nahoře mě tepovka ukazovala 174/min.

Nestěžuji si, :-)) , jen popisuji situaci ze svého pohledu. Vážení čtenáři blogu si možná udělají plastičtější představu.

Anonymní řekl(a)...

NO vida, to nám tu pořád píše jak mu to kolo nejde, jak jezdí pomalu a nakonec se z toho vyklube úplně něco jinýho! Asi nás chce Vláďa tady uspokojit, že mu to nejde a pak nám to v závodech ukáže. Ještě, že ta společná vyjížďka byla, aspoň máme pohled i z druhé strany :-).

Vl001 řekl(a)...

Milane, když jsi chtěl jet regeneračně, proč jsi se hnal, abys byl na Velké ceně první? :-) Já jsem jenom visel v závětří. A místy ani to ne:-)

Šewy řekl(a)...

Vy jste s Ječmínkem pěkná dvojka, jeden dělá, že neumí běhat a druhej, že zase na kole, přitom realita je úplně jinde. Křtím vás na Kosí bratry, jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. :-D

Šewy, já s Ječmínkem do dvojky nemůžu. Já totiž neumím ani plavat :-D

Šewy řekl(a)...

No jo na to jsem úplně zapomněl. :-)

Anonymní řekl(a)...

Vl001: to je můj problém, jsem hecíř a občas zvedám hozenou rukavici. :-) Navíc jsem tempař, než se rozjedu chvíli to trvá. Když v Žebětíně nastoupíš a ujíždíš, tak jde moje regenerace stranou.
Pokud na blogu pravdivě napíšeš, že seš excelentní vrchař, žijící z minulosti, pochopím a příště Tě nechám odjet.

Bylo to tvrdý, proto dobrý....

Vl001 řekl(a)...

To nebyl nástup, jen se mi nechtělo hned řadit:-) Uvědomuji si, že jsem na tom momentálně špatně, tak nemám důvod měřit síly. Kdybych věděl, že to bereš tak vážně, zkusil bych tam v zatáčce vrátit velkou placku:-)

Kopce mi kdysi šly, ač na ně nemám postavu, ale to už je moc dávno. Velkou cenu však považuji za vršíček, ne kopec:-)

Ječmínek Máselník řekl(a)...

já s Vláďou do dvojky taky nechcu, prožoe se mi onehdá v Aldamanově blogu posmíval a ten šewy, tak ten taky.
De to pěkně dólu s těmi diskusemi :-D

Vl001 řekl(a)...

Já ne, to Aldaman a Šewy, fakt:-)

Anonymní řekl(a)...

Hele mě do toho vůebc netahejte já jsem v tom úplně nevině :-). To šewy a vl001!
Já mám výhodu, že špatně plavu, špatně jezdím na kole, a s během to také není žádná výhra. Takže v Litovli to bude opravdu jen takový test a snad na mě v cíli počkají :-D.

Heleďte já to rozseknu, za všecko může Ječmínek. :-D

Ječmínku, kolik měříš, že by jsme udělali dvojku společně, jako třeba Křemílek a Vochomůrka. :-D

Anonymní řekl(a)...

Aldaman: Tak možná ta sličná pořadatelka. :-))

To jsem psal já.
Advid

Anonymní řekl(a)...

Teda chlapi ( Milan, vl001 ) ,fakt jak malí kluci :-)))) .
Jen si lámu hlavu , kdo z vás dvou je větší hecíř.

NNN

Přece Milan :-)))

Přísahám, že jsem ten kopec nejel naplno a ani jsem to neměl v úmyslu. Ale snažil jsem se, ať ten odstup za Milanem není až tak tragický:-)

Anonymní řekl(a)...

advid: na posledního závodníka (mě) bude čekat sličná pořadatelka :-)? Tak na to bych se mohl těšit, ale asi tam bude čekat i manželka a děti, tak dám přednost rodině :-D.