pondělí, července 02, 2007

Týden 26/25.6.-1.7.2007

Týden po Moraviamanu jsem se chystal odpočívat. Jako loni, byl jsem unavený, jistě jsem odpočíval. Jen tak pro formu kouknu do starších zápisků - loni po Moraviamanu středa LBP Anthropos, čtvrtek Kuřimská běžecká liga, sobota Bečvoman, na kterém jsem nemohl na kole otočit nohama:-) Aha. No, letos si to užiju a odpočinu si. Kam bych se honil.
Pondělí - 0-0-0 Zahajuji volnem, ten odpočinek mi jde fakt dobře a baví mne. Večer totiž mám dvě (!) piva.
Úterý - 0-0-5 Ráno výklus 5km 30:20. Na poražení Hejkala to ve středu nevypadá. Asi mu budu muset zítra podrazit nohu...
Středa - 0,7-0-9,6 Kristýnce už skončily basketbalové tréninky, chodí plavat každý den. Tajně doufám, že se jí ve středu nebude chtít. Houby! Nutí unaveného stárnoucího tátu vstát a šup do bazénu. Plave se mi docela dobře, ale síla chybí. Po odplavané půlhodině předstírám velkou starost o Kristýnčinu plaveckou kariéru a jdu si raději povídat s trenérkou:-)
Odpoledne závod LBP Obřany. Že to nebude hvězdný výsledek se dalo čekat. Po závodě je mi líp než před ním, obzvlášť po večerním restartu alkoholickými nápoji. Je tak příjemné aktivně odpočívat...
Čtvrtek - 0-0-0 Ráno se chechtám, jak jsem loni mohl jít běhat do Kuřimi. V poledne se mi chce do Kuřimi. Už už se chystám volat holkám, že je vezmu na dětské závody, ale blíží se déšť. Nejdeme. Další volný den. Spíše shodou okolností:-)
Pátek - 1-0-10 Ráno vezu holky do školy a než jim paní učitelky dají vysvědčení, skočím na chvíli do bazénu. Dnes jsem limitován časem, plavalo by mi to už i déle,ale spěchám zase pro holky - v 8:47 jsem zpět u školy. Večer si jdu zaběhat, už si troufnu i na Holednou - 10km za 55:40. Den za dnem únava mizí.
Sobota - 0-22,8-0 Původně jsem chtěl vzít Kristýnku na lidový závod Žďárského triatlonu. Vypadá to však na chladné ráno, Kristýnka má od neděle basketbalový kemp, raději úvahu o Žďáru ruším. To bych mohl zajet odpoledne na Bečvomana, že? Tak jo. Kouknu se na web, v kolik se startuje... Bečvoman je zrušený. To jsou věci. No, tak nic. Jedu až večer chvilinku na kole - na golf a zpět za 55:10.
Neděle - 0-0-0 Nestíhám. Nakoupit. Zajet pro kotě do Tišnova, Terča si ho našla na internetu a nutně potřebuje na prázdniny právě toto kotě. Odvézt Kristýnku na basketbalový kemp do Mikulova. Odvézt Terču ke tchýni. Řeknu vám, ta rodina mne někdy zmáhá. Ani na procházku se nedostanu:-)

Počet

Km

Čas

Běh

3x

24,6

2:23

Plavání

2x

1,7

1:02

Kolo

1x

22,8

0:55

4:20


Zhodnocení: Nakonec to je odpočinkový týden s nejnižším letošním objemem. Ale nebýt počasí a Bečvomana... :-) Nejhorší je, že pořád nevím, na jaký další závod se vydat. Tedy, delší závod. Takové ty malé nepočítám. Až nějaký potkám, šup na start:-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Sice toho sportu pochopitelně moc nebylo,ale za ten rodinný servis máš můj obdiv.

Vl001 řekl(a)...

Nevím, jestli je ten servis dost dobrý, doma furt někdo remcá, že někde zbytečně lítám:-)

Anonymní řekl(a)...

No vidíš - a pak mi povidej "Přijeď na Líšeň, přijeď na Vintrovnu..." ;-)