středa, července 18, 2007

Týden 28/9.-15.7.2007

Další prázdninový týden začal deštěm, zimou a končil vedry. Prožil jsem ho takto:
Pondělí - 0-0-10,5 Když děti nechodí do školy, je hned ráno trocha času na výklus. 5km za 28:49. Odpoledne jedeme s Kristýnkou pro potvrzení k doktorce do Bystrce. Bereme pochopitelně balon na basketbal a pouštíme se do náročného tréninku. No a když už mám ty staré vyšlapané Atlantisy na nohách, láká mne to na dráhu. Že by aspoň pět osmistovek? Kristýnka si bude chvíli házet na koš, hurá na ně. V první zkouším předběhnout klusající fotbalisty o kolo. Daří se:-) Čas 3:03 mi však přijde dost rychlý. Přece jen se nechci zničit, další jdu pomaleji 3:10, 3:12, 3:10, 3:11. Asi by bylo lepší běžet ještě pomaleji a zkracovat pauzy, ale když mně se to líbí s dvouminutovou pauzou:-) Takže v pondělí v podstatě dvoufázové běhání:-)
Úterý - 0,7-0-5 Ráno výklus 5km za 28:49. Stejný čas jako včera, asi stabilní forma:-) Večer plavání v bazénu. Po studeném dešti, vzduch 13 stupňů, voda tak 17. Vydržel jsem 700 metrů. Kristýnka by asi vydržela víc, ale vyháním ji z vody.
Středa - 0-0-11 Závod LBP Veselka. Docela dobrý.
Čtvrtek - 0-0-7 Ráno 7 km za 33:55. Teda skoro 7. Celý den někde cestuji, už na nic není čas. Jen na chvilku posilování (nebo protažení?) před spaním.
Pátek - 0,6-0-7 A zase můžu jít ráno běhat - 7km za 33:43. Večer si jdeme s Kristýnkou zaplavat na přehradu. Vyplaváváme od domečku záchranářů a jsme pod bedlivým dozorem celou dobu ve vodě. Taky jsme tam jediní, kdo do poměrně studené a už i hodně zelené přehrady lezou. Pokud sinice zázračně nezmizí jako loni, tak to bylo asi poslední plavání v přehradě. Díky faktu, že Kristýnka má jet na tábor a teplota vody není nejlepší, tak plaveme jen po jednu z bójek veslařů a zpět. Za 15 min cca 600 metrů.
Sobota - 1,3-65-0 Konečně je teplo na kolo a já se nemůžu zničit, aby to nebyl zítra na Blanenském plecháči průšvih. Hrozné dilema. Tak nakonec zvolna 65km mezi Kroměříží, Otrokovicemi a podobnými místy. V Kvasicích v esíčku je položen nový asfalt, zase bude Moraviaman rychlejší:-) Kdyby tak chtěli s novým kobercem pokračovat i dál... Večer se honíme s Kristýnkou ve Štěrkovišti. Je teplejší než přehrada - za 35 minut uplaveme třeba 1,3km. No to bude ten triatlon zítra vypadat, po vložených sprintech cítím ramena.
Neděle - 0,75-20-5 Blanenský plecháč. Jo, na kole jsem naměřil 20.74, ale těch 740 metrů si nepíšu:-)

Počet

Km

Čas

Běh

6x

46,2

4:08

Plavání

3x

2,6

1:15

Kolo

2x

85

3:34

8:57

Zhodnocení: Chybí dlouhé kolo nebo delší triatlon. No tak holt budou jindy. Ukončení kariery zatím neplánuji, času dost:-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vida vida, kromě toho že všestranně TT trénuješ a závodíš jakoo život, tak ještě běháš dvoufázově ! A můj náskok v BV je jen zdánlivý ! Začínám se docela třást ;-)

Anonymní řekl(a)...

Kdyby ses v pondělí krotil s osmistovkama podle maratonských ambicí dle Yassa na 3:20, měl jsi ve středu můj krosařský skalp:-) Takto musíš počkat na dnešní "africkou" hodinovku, kde jako milovník tepla pookřeješ, pokud jsi nepřeladil příliš intenzivním 1,5 hodinovým víkendovým plechovým sprintem v blanenských horách.

Vl001 řekl(a)...

2 Hejkal - Jen počkej, ještě do toho šlápnu:-)

2 rk - vždyť tobě teplo taky nijak extra nevadí. Já se dnes nějak necítím, nechám skalpy na jindy:-)

Anonymní řekl(a)...

Kdepak, žádné čekání ! Jen co bude TT dobrodružství za mnou, začnu s pořádným běžeckým tréninkem :-)