pondělí, listopadu 27, 2006

Týden 20.-26.11.2006

To by mne fakt zajímalo, kdo mi nakukal popisovat trénink v listopadu. Nemáte někdo záminku, pod níž bych tohoto trápení mohl nechat?

Pondělí - volný den. Prostě nic, vůbec nic. V tomto období zařazuji volné dny mnohem ochotněji než v létě:-)
Úterý - plavání 45 minut - 1,3km, opět limitováno časem, jako ráno vždy. Večer válce už 35 minut 14,9 (mám správnou baterku, heč!)
Středa - plavání 45 minut - 1,4km. Ráno v 5:30 budím Kristýnku. Ona má v 6 trénink, já nemusím! Napřed na ni mluvím, nic. Polechtám, nic. Rozsvítím a polechtám - ozve se, že ona spí a nikam nejde. Odeberu peřinu, schovám ji a vysvětluji jí, že když jsem vstal já, vstane taky a za pár minut ať je dole. Vysvětluje mi, že jsem ten nejhorší táta na světě a že si půjde stěžovat na sociálku... V 6 jsme v bazénu, ona v dráze Komety, já v té pro veřejnost. Upřímně - já bych to dítě nebudil. Ale posledně, když paní trenérka chválila ty, co chodí na středeční ranní trénink, tak si Kristýnka vzala slovo a řekla, že jí ranní vstávání vůbec nevadí, trénink ji děsně baví a nejhorší prý je vzbudit tátu, aby ji odvezl :-) No já jen, že jsme fakt dobrý tým...
Večer běh oblíbená "noční" trasa 10,5km za 54:28, tep 144. Nic moc.
Čtvrtek - kombinace posilování 30 min. a rotoped 8,3km za 16 min. Na víc po celodenním pobytu v Praze nezbyl čas.
Pátek - jen večerní běh. Už zase 10,5km. Ale tentokrát to běží jinak. Tak nějak lehce. Bez bolesti kolena a bez úsilí 10,5km za 51:10, tep 144. Za dva dny rozdíl 3 minuty! Přičítám to spíš než tréninku polevujícím zdravotním problémům.
Sobota - plavání 45 minut 1,3 km. Mně se na 25 bazénu víc plavat nechce, navíc tu mají páru... Večer válce 40 minut 17,6km. Začínám chápat, že vlnění na válcích má na svědomí špatné šlapání. A taky co znamená řídit kolo zadkem. Nevěděl jsem, že šlapu tak špatně. Zlepšuje se to, sice pomalu, ale jo. 40 minut - 17,6km
Neděle - rád bych ven na kolo, nakonec za světla dávám přednost chvilce basketbalového tréninku, zkoušíme pár hloupostí. Poté se nohám už moc nechce, noční běžecký okruh 10,5 km mám za 52:10, tep 143.


Počet

Km

Čas

Běh

3x

31,5

2:37

Plavání

3x

4,0

2:15

Kolo

3x

40,8

1:31

6:23






Zhodnocení - Koleno se docela zlepšuje, už se nemůžu dočkat, až zkusím něco delšího. Nejspíš už jsem odpočinutý:-) Díval jsem se do rok starých záznamů, v tomto období loni jsem běhával prakticky stejně (cca 4x týdně - kolem 32 km za týden), plavat jsem chodíval jednou týdně, jinak nic. Nějak se mi ty dávky zvedají i když vlastně odpočívám :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

když si mákneš, tak jdou zvládnout na Kraváku na jeden vstup 2 kiláčky (v tom cca 800 m techniky). Mám to ozkoušené. Je ale nutné se převlíknout asi za 10 sekund a sušit vlasy po odevzdání klíčků ;-) Pára je velké lákadlo, ale to si raději nechávám na regenerační dny. Když jdu plavat, tak raději plavu ;-)

Vl001 řekl(a)...

Já vím že jo:-) Speciálně u plavání se snažím si vše co nejvíc zpříjemnit a být v pohodě. Už jsem měl období, kdy jsem se snažil plavat víc, ale zlepšení se ne vždy dostavuje dost rychle a mne to pak demotivuje a nechce se mi chodit plavat. Na páru se vždy těším, tak proč si ji nedopřát jako motivační záležitost:-) Někdy taky bývám omezený časem (jdu na bazén i když vím, že za půl hodiny fakt musím pryč).