úterý, listopadu 14, 2006

Týden 6.-12.11.2006

V poslední době kde kdo popisuje na webu svůj trénink. Z triatlonistů z horních pater pořadí letos např. Michal Adamec. Něco málo se můžeme dozvědět i od Filipa Ospalého . Na behej.com popisuje zejména běžeckou část své přípravy Michal Jalovecký. Na prvního ironmana se připravuje všestranný Forest. Tak aby vznikl nějaký kontrast, občas taky napíšu, jak jsem se hýbal. Pravda, u těch lepších sportovců můžou moje popisy vzbudit úsměv - na to můžu pouze podotknout, že sportuji, když mne to baví a jak mne to baví. Vím, že nikdy nebudu soupeřit s nejlepšími, ale jen sám se sebou. A i můj mírný trénink stačí na dokončení maratonů běžeckých, cyklistických a konečně i na dlouhý triatlon. Může se najít i skupinka čtenářů, kterým třeba bude můj pokus o trénink připadat až moc náročný. Tak těm můžu vzkázat - pusťte se do toho taky, máte šanci brzy být lepší než já. Stačí vydržet. Nějaký ten měsíc, nebo možná bude potřeba víc měsíců ... :-)

Pondělí - po předchozím plaveckém víkendu jsem prostě potřeboval den volna, navíc na hotel jsem se vrátil docela pozdě.
Úterý - večerní popoběhnutí Mnichovem - 2:05, vzdálenost odhadnuta na 22 km.
Středa - ne že by se mi nechtělo nic dělat, ale z Mnichova jsem odjel až odpoledne a po cestě jsem autem jsem si užíval večerní odpočinek
Čtvrtek - večer snaha o projetí na rotopedu - 32 minut, 17km, dva 5 minutové úseky s vyšší zátěží
Pátek - zkusil jsem si plavecké motivy dle Foresta, bohužel jsem byl omezen časem a musel po 45 minutách pryč - 1,4 km. Večer jsem poprvé vyzkoušel válce 20 minut a třeba jim přisuďme 7km (nefunkční cyklocomputer).
Sobota - ranní výklus byl svižnější než jsem čekal. 29:31, v zimě to běhám o dvě minuty pomaleji. A já už zimu mám :-). Odjakživa této trati přisuzuji 6,5km, což asi nemá, ale tradice je tradice. Negativem je, že docela cítím pravé koleno. Co s ním je??
Večerní plavání bylo spíše relaxační s pár "oblíbenými" úseky jen nohama, pobyt v páře jsem ale rozhodně neodbyl, vzdálenost ano - 1,2km. Na plavání jsem chtěl vylákat mladší Terezku, nepodařilo se. Asi má plavání přes týden dost :-). Kristýnku jsem nelákal, přes víkend byla na krajském přeboru. Mimochodem čas na 200 K zlepšila od minulého týdne o 10 vteřin na 3:32, aktuálně je o minutu rychlejší než já, mám co dotahovat. Plavecké víkendy ji asi motivují, zřejmě chce na jaře do prvního družstva. Asi bude chodit pěšky :-)
Neděle - původně jsem chtěl oběhnout přehradu, díra v mracích rozhodla o variantě na Palačák, stejně jsem zmokl. Moc mi to neběželo, 18km to asi má, čas 1:53 nic moc. Už jsem to běžel o dost rychleji. Večer před strečinkem druhý test válců - 20 minut a třeba 7km. Koleno je lepší než v sobotu, ale do ideálního stavu to má daleko.

Počet

Km

Čas

Běh

3x

46,5

4:28

Plavání

2x

2,6

1:25

Kolo

3x

31

1:12

7:05



Zhodnocení - měl to být týden plavecko/cyklistický, nakonec vypadá jako běžecký. Holt v hotelu nebyl použitelný bazén a všechno se pak mění dost narychlo. Proto ani moc neplánuji dopředu. Vždycky to nějak dopadne:-)

Žádné komentáře: