pondělí, listopadu 06, 2006

Další plavecký víkend - zlepšení v nedohlednu...


Na další plavecký kemp jsem se těšil dlouho dopředu. Nejen na plavání, ale na celý víkend prožitý ve společnosti malé slečny. Vlastně velké. Jak je to možné, že to dítě, které jsem snad ještě včera choval měří dnes skoro 170cm? No, třeba jí ta výška bude k něčemu dobrá. Ostatně i na plavání je výhodou. V pátek 3.11. jsme opět v Chrudimi. Asi protože to máme nejdál, jsme prakticky jediní včas. Ale po pár minutách doráží i ostatní. Kurz je opět plný. Docela se těším na úvodní rozřazování. Loňský podzimní čas na 200K - 4:54 jsem na jaře dostal na 4:16. Dnes to chci zkusit pod 4 minuty. Prvních 50 metrů plavu přesně podle plánu, pak ale zjišťuji, že jen chtít nestačí. Asi je potřeba i občas chodit plavat. Já od Slovakmana venku plavat nebyl a ani do bazénu se mi nechtělo, zdůvodňoval jsem si to snahou nenarušit si přípravu na Amsterdam. No to se pak nemůžu divit, že se ve vodě příšerně plácám a nemůžu popadnout dech, že? 4:33 je fakt ostuda. Začnu víc plavat. Kristýnka od posledně o pár vteřin opět zlepšuje, její čas 3:42 znamená problém. Měla by být ve druhém družstvu, já ve třetím. Z penzionu je to na bazén ale kus cesty, nezbývá, než Kristýnku přeřadit také o družstvo níž, abychom mohli jezdit společně. A řeknu vám, hned jsem to od slečny schytal. Jak prý ona k tomu přijde.. Hned mi stanovila do dalšího kempu cíl 3:30 a že prý bude důsledně dohlížet na moji přípravu. J. S větami o tom, že sportuji jen tak pro radost jsem vůbec neuspěl. Uf. Nemám to vůbec lehké. Vůbec si Kristýnka užívá pocit, kolik porazí tolik dospělých, až ji musím trochu krotit ve vyjadřování. A pečlivě studuje časy, kolik jí chybí na ty nejlepší. No, v tomto směru ať se klidně snaží…


Na koupání v kašně počasí fakt nebylo, bazén je lepší...


Zpestřením soboty je pak natáčení kamerou nad i pod vodou. A musím se pochlubit, já odstranil svou poslední největší chybu! Což vedlo k tomu, že se objevily tři další. Ach jo. No co se dá dělat. Kristýnka je na tom mnohem lépe, některé chybky odstranila, záběr je mnohem lepší. Chyba při nádechu ale pořád zůstává, i když je to trochu lepší. Osobně mám pocit, že to filmování hodně pomáhá. Nikdy bych nevěřil, že plavu až tak legračně :-)

Neděle už je plná jen samých pozitiv. Cítím se méně unavený než na předchozích kempech. Ve vodě mi není taková zima jako dřív, nekoukám na hodiny, kdy to trápení skončí, naopak bych si ještě chvilku zaplaval :-). Když se to doplní výbornou kuchyní v místní pizzerii, je z toho skvělý víkend po všech stránkách.

Odpoledne trochu spěcháme do Brna, jedu ještě večer do Německa, kam dorážím kolem půlnoci. Před usnutím ještě zjišťuji, že v hotelu je bazén. Tak uvidíme, jak dlouho mi vydrží předsevzetí víc plavat :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, koukej plavat a neflakej se.Ja to mam podobne jako ty, nase mlada {13 let} taky maka na atletice a to jeste v lete nikam nechtela a ted, kdyz jsem ji z pracovnich duvodu nemuzu na trenink odvezt a ona tak nejde, tak je nastvana.Mej se ironman