pondělí, března 24, 2008

Týden 12/2008 17.-23.3.2008

Minulý týden byl více méně odpočinkový, tento týden už nebylo kam se hnát. Navíc tu bylo i pár časových komplikací...

Pondělí - 0-0-0 Vynucené volno. Ráno brzy v práci, v poledne odjíždím do Prahy (autobusem, no zážitek:-)), v Praze mám volnou asi hodinu, trávím ji v NC Chodov v internetové kavárně. Zápis z minulého týdne vznikl právě zde. Docela drahá zkušenost:-) Po osmé mne vyzvedávají kolegové a pokračujeme na Liberec. V noci už neběhám, takže vlastně volný den:-)
Úterý - 0-0-12 Ráno po šesté vybíhám do Liberce. Po chvíli zjišťuji, že mne to po městě nebaví a otáčím to směr Ještěď. Díky sněhovému poprašku mi nevadí ani betonový chodník, vybíhám si symbolicky až k lanovce, prohlédnu sjezdovku a běžím zpět. Málem nestihám snídani, ale jak jde o jídlo, jsem rychlejší než v běhu:-) Domů dojíždím relativně rozumně, čas věnuji jen chvilce posilování.
Středa - 0-0-25 Ráno Holedná. Běžím si volně, v pohodě. V lese musím na chvilku zastavit, všímám si, že po rozběhu nohy nějak nenachází tempo a běží rychleji. Doma jsem za neuvěřitelných 47:34! Na ranní volný běh neuvěřitelný čas, snad je krize z minulého týdne pryč. Odpoledne jdu zase běhat, poměrně rovinatou patnáctku na Osadu mám za 1:21.
Čtvrtek - 1,5-0-5 Ráno vyklusávám pětku za 27:36. Nechce se mi odpoledne běhat, tak jdu radši plavat. Kupodivu jsem nezapomněl, co mám dělat, abych se udržel na hladině. Na přeplavání padesátky však potřebuji o dvě tři tempa víc než obvykle. No ale každý kilometr a půl je dobrý.
Pátek - 0-0-7 Ráno opět zvolna sedmička. 34:45. Text zůstal z minulého týdne, jen čas jsem změnil:-) Odpoledne nakupování a blbosti.
Sobota - 0-0-23 Lákal jsem holky na Běh Lužánkami, nechce se jim. A já musím malovat. Ach jo:-( Po části dřiny si dávám pauzu a vybíhám na poměrně drastickou trať - kombinaci desítky na Holednou (převýšení 200m) s osmnáctkou přes Palačák (převýšení ještě vyšší:-)). Součet vzdáleností spojené trasy je jen 23km (odpadne "spojovací" výklusová pětka), převýšení zůstává celé. Moc často tu trať neběhám. Naposledy loni před Linzem. Poprvé běžím tuto trasu bez vody, čas je výborný - 2:06:57. Pak pokračuji v malování, po zásluze dostávám křeč do pravé ruky:-) Ještě že umím malovat i levou:-)
Neděle - 1,2-0-5 Ranní výklus pětky za 28:58. Odpoledne přesun ke tchýni. No ale kdo by si chtěl povídat s tchýní, že. Beru Kristýnku a jedeme plavat do Zlína. Jsem utahaný, moc mi to nejde, jsem však odhodlán uplavat aspoň 1,5km. Souvislé plavání mi jakž takž jde. Po kilometru si však při odrazu o stěnu natahuji stehenní sval a jdu raději do páry. Kristýnka nejde kupodivu se mnou, ale svědomitě dokončuje vymyšlený trénink. To jsem zvědav, o kolik mne v létě porazí, ach jo, proč já to tak flákám:-).

Počet

Km

Čas

Běh

6x

77

6:53

Plavání

2x

2,7

1:20

Kolo

0x

0

0

8:13

Zhodnocení: V neděli sice unavený, ale spokojený. Prostě se těším do Paříže:-)

4 komentáře:

3COP řekl(a)...

Vl ty, že to flákáš ?!! Fakt ne, vždy zírám jakou máš vůli. Malovat a v přestávce si ještě odskočit zaběhat, to je fakt hustý. Svůj čas si umíš dobře zorganizovat, to já v tom proti tobě lítám a tak nějak to lepím dohromady. Na tebe neplatí ani sníh. :-))

Anonymní řekl(a)...

To by mě zajímalo, jak by měl vypadat tvůj tréninkový týden, aby jsi nenapsal, že to byl jen takový průmerný týden, kdy jsi se do ničehop nehnal :-). Ať dělám co dělám, nejsem schopen naběhat nikdy tolik co ty, teda hlavně v takovém tempu! Co se dá dělat prostě jsi dobrej :-).

Vl001 řekl(a)...

Obzvlášť dobrej jsem v odhadování délky trati, holt nemám GPS:-)

Šťouralové by mohli oprávněně napsat, že je divné, že trasu kolem přehrady (22,5) běhám málem pomaleji než náročnou 23km přes kopce. Přikláním se k variantě, že kolem přehrady to měří víc:-D

Anonymní řekl(a)...

Neboj, já co nevidět budu muset garmina305 vrátit bráchovi a opět budu měřit nové trasy pomocí mapy. Ještě štěstí, že většinu tras jsem proběhl s garminem305 a mám je změřený přesně :-).
Teda tolik toho naběhat, a ještě zjistíš, že jsi si ubral km :-D.