neděle, října 05, 2008

BV Březina v Polné 3.10.2008

Minulý týden jsme se na závod Běžce Vysočiny nedostali, ač jsme to plánovali. Já byl na školení v Čechách, včas jsem z něj odjel a mířil do Jihlavy, kam měli přijet holky autobusem. Jenže - první autobus nestihly, čekaly na druhý a ten... prostě nejel. Inu, i to se stane. Zvlášť těžce to nesla Kristýnka, která z výsledků zjistila, že do Řásné nedorazila žádná starší žačka. Terča neúčastí přišla o první místo v celkovém pořadí a posunula se na druhé. I proto jsme tento týden vyjížděli do Polné pro jistotu s časovou rezervou. V Polné zjišťujeme, že se rezerva hodí. Ač jsem tu už párkrát byl, malinko jsem se zamotal:-)

V Polné však není nijak pěkné běžecké počasí - drobně prší, žádné velké teplo. Terča se svědomitě rozebíhá, toto počasí jí však evidentně nesedí, stejně jako krosový charakter trati. Kristýnka s Lenkou raději čekají v autě až do startu. Ale poběží, mám prostě odolné ženské:-)

Vybíhám po boku s Lenkou, která dnes běží zatím svůj nejdelší závod - 6,8km. A to ani netuší, jaké jsou na trati kopce:-) Já si rychle nacházím svoji správnou pozici, běh mne však moc nebaví a na výkonu je to znát. Přesto se na konci prvního kola ocitám ve čtyřčlenné skupince docela dobrých běžců. Rozhoduji se, že jednoho běžce porazím. Františka. Proč jen toho? Přece jen už soupeře trochu znám a vím, že další dva jsou jiná věková kategorie. Já jsem dnes nějak lenivý, tak si budu soupeřit jen se svými:-) Do kopce všem kousek poodbíhám, přece jen je vidět, že neběžím naplno. V seběhu jsem jako obvykle nejslabší, mladší Miroslav i starší Milan mne nejen dobíhají, ale i utíkají. Františka se mi však daří držet za zády. Poslední kilometr je opět do mírného kopce, deváté místo v kategorii se mi daří uhájit prakticky zadarmo:-) Čas 53:15 je o dvě minuty horší než loni, ale to bylo krásné počasí babího léta a nebyl jsem lenivý:-)

V cíli potkávám spokojenou Lenku. Nejen že uběhla zatím svůj nejtěžší běh, ale dokonce si zazávodila. "Své" soupeřce Monice pěkně utekla, doběhla po boku výrazně mladší Edity. No jestli toto zlepšování bude pokračovat, budu to mít doma těžké:-) Terča tentokrát neudržela s Andreou krok, ale to jsme zde ani nečekali. Přece jen na Andrei je vidět, že na závody Běžce Vysočiny usilovně trénuje, Terča chodí na závody pouze z volejbalových tréninků. Na krosové trati pak chybí troška sil, ale i tak je Terča oprávněně s výkonem spokojená. Kristýnka se také skvěle popasovala s krosovou tratí, soupeřky však dnes přišly, jak atletka Natálie, tak jihlavská takyplavkyně Heidi se tím posunuly v celkovém pořadí před Kristýnku. Takže naše rodina je nyní ve svých kategoriích na 2., 3., 8. a 9. místě celkového pořadí. A otázka pro čtenáře - hádejte, kdo je na tom z naší rodiny nejhůř a je ten devátý? :-D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No jasně že jsi to ty, ale zase máš větší konkurenci :-).
Hlavně, že je spokojená celá rodina :-).