čtvrtek, srpna 09, 2007

LBP Líšeň 8.8.2007

Má cenu jít na středeční běžecký závod po sobotním ironmanu? No, kdybych měl po každé akci vynechat, asi bych se na moc závodů LBP nedostal. Navíc výsledek se nedá moc predikovat. Někdy to jde, někdy ne. Po nepříliš vyvedeném PIMu se mi Anthropos vydařil(65,1 bodu), ten se jistě letos škrtat nebude. Obřany po Moraviamanu jsou tak středně vydařené (63,1). Hůře dopadla hodinovka po relativně krátkém triatlonu v Blansku (62,5), vůbec mi to neběželo u Anthroposu po Litovelské půlce (59). Ono těch vlivů daných třeba delším kolem nebo prací je tolik, že je nemá cenu sledovat. Prostě jsem i tentokrát na startu v Líšni s jasnou taktikou - když bude půlka pod 26, zkusím to zpět ostře, když to bude horší, budu se šetřit a doběhnu volně:-) Na startu je 32 stupňů a fůra běžců. V údolíčku bývá chladněji, snad to nebude tak děsivé.

Začínám volněji a přesto běžím za Standou Holečkem. Že by mi to tak šlo? Ani ne. On má za sebou pro změnu závod na 24 hodin. Když mi to dojde, v klidu ho u druhého rybníka dokonce i předbíhám. No to tu letos asi ještě nebylo. Úspěch pochopitelně nepodstatný, ale potěšující:-) Vedle mne běží Jarek, který ještě před startem zvažoval sobotní Lipno. Běží však ztěžka, nejspíš si to rozmyslí. Dobíhá mne Hejkal a mizí vepředu. A já jsem ve společnosti běžců, se kterými jsem už dlouho neběžel. Ale je to skupinka, běží se mi jakž takž, ač trochu dochází dech, v klidu stoupáme k obrátce. Říkal jsem už, že dnes neběží Dan? Hned je to poznat. Přes pomalejší běh prvního potkávám o něco později než obvykle. Na obrátce 26:08. Divný čas. Jen kousek za stanovenou hranicí. Zároveň jasně ukazuje, že mi to dnes moc nejde. Neběžím naplno, přesto pocitově relativně ostřeji. A ono nic moc. Triko morké jako kdybych se máchal v rybníčcích. Mám běžet zpět volně? Nechce se mi, když není Dan, třeba i za špatný výkon budou body:-) Dobíhám si J. Bíla staršího a zkouším mu stačit. Kdy byl naposledy přede mnou? Někde na trati PIM? Běží krásně vyrovnaně. Držím se ke třetímu rybníčku, pak hodně cítím nohy. Ač nerad, musím zpomalit. Dnes nebude negative split. U druhého rybníčku mne předbíhá i Pavel Tyleček. Ostatně jsme dohodnuti, že i dnes bude přede mnou. Tak ať maká:-). Opět zpomaluji, předbíhají mne další. U prvního rybníčku zkouším zrychlit do kopečka, úspěšně stahuji a... dělá se mi mdlo:-) Problém s tlakem. Musím výrazně ubrat. S tlakem je to těžké. Pan doktor v dubnu říkal, že si ho mám hlídat, prý mám sklony k vysokému. V neděli po Slovakmanu tlak zlobil. Dal jsem si asi šest káv a pak tlak změřil - 107/72 značí problém přesně opačný. Je vidět, že ironman je dobrou možností léčby zvýšeného tlaku:-) Předbíhá mne i Standa Holeček, nemůžu s tím nic dělat. Seběhnu do cílové rovinky a doklusávám. Předbíhá mne Lubor Benda a zničehonic mne napadne zkusit si krátký finiš. Poslení stovku zkouším napálit, problém s tlakem asi mizí, Lubora předbíhám. I v unaveném těle je vždy víc sil, než bych předpokládal:-) Spokojen se špatným výkonem jdu s Hejkalem na pivo:-) Dnes podal fakt dobrý výkon, má lepší čas než je můj líšeňský osobák. Hrozný chlap:-)

Čas 52:54 je na této trati můj historicky nejhorší výkon. Jenže díky neúčasti Dana je za něj 65,1 bodu. Dobrý:-) První půlka ani náhodou - 65. ze 114, v kategorii 19. z 23.

7 komentářů:

3COP řekl(a)...

Ahoj. Ty kávy, to je docela síla, 6 kousků, a takový tlak? A před tím než sis je dal to bylo kolik? No nic. Fakt čučím, jak jsi po Slovakmanu v pohodě, já jsem si myslel, že se má nějak víc regenerovat.

Anonymní řekl(a)...

No, já vím, že to ode mě není hezké, objevit se zrovna když máš po IM - v Obřanech mě aspoň omlouvala ta oslava a trochu i ten zanedbatelný půlmaratón ;-)
Pořád si myslím, že bys byl těžkým soupeřem, kdybys byl odpočatý jako já. A to přesto, že mi závod sedl. Doufám, že před Veselkou nic velkého nemáš :-)
Jo a ten Jarek - kterého máš na mysli ? Zapomněl jsem se Tě na to včera zeptat.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, kde jste sehnal výsledky ze středečních závodů LBP? na netu jsem je ještě nenašla a taky by mě docela zajímalo, jak jsem doběhla...
Jinak - moc chválím, zajímavý blog, vaše sportovní zážitky se čtou jako dobrodružná knížka :-)
Milena

Vl001 řekl(a)...

Výsledky - http://www.kocourek-cpu.cz/sport/zavody.php?pr=ukaz_vysledky&id_zav=34&delka=11.5&dat_kon=2007-08-08#vysledky

V celkových výsledcích se poslední Líšeň zobrazuje. Proč není odkaz ze stránky závody, to netuším:-)

Vl001 řekl(a)...

2 Hejkal - Jaroslavů, co dokončili Moraviamana a Slovakmana moc není. No abys nemusel hledat, příjmení je Konečný:-)

Anonymní řekl(a)...

Koukám, že body tě opravdu lákají, když se pro ně neváháš potrápit i po železňákovi. :)

Anonymní řekl(a)...

vl001: Díky, myslel jsem si to. Kromě něj přicházel v úvahu ještě ten 61-letý (před 17 lety běžel 2 závody BV a setsakramentsky dobře).
koyama: Já kvůli bodům dokonce vypouštím lákavé akce v jiných místech republiky ;-)