čtvrtek, března 01, 2007

Únorové ohlédnutí

Únor je krátký měsíc a proto je jasné, že i toho pohybu je míň:-) Tak jsem si to zkusil dát do tabulky a tady je výsledek:



2007

Prosinec

Leden

Únor

Běh

207

246

226

Plavání

11

7,7

16,3

Kolo

187

249

113




Ať je vidět trend, nechávám tu i předchozí dva měsíce. A výsledek? Bylo teplo, počet únorových naběhaných kilometrů považuji za slušný. A to jsem stihl jeden maraton a dva závody BBP. Blíží se jaro, líp se mi vstává na plavání. Na kole mne to však doma přestalo bavit. Rád bych ven, ale na to jsem moc zimomřivý. Tak třeba v březnu.

A jak vypadá srovnání s loňským rokem? V únoru jsem začal uvažovat, že bych mohl zkusit štafetu v rámci Moraviamana, malinko jsem proto přidal.

2006

Prosinec

Leden

Únor

Běh

122

137

144

Plavání

16

12

20

Kolo

55

80

130




Loni bylo spousta sněhu, přesto jsem tehdy něco naběhal. Plavání je obdobné, letos jsem měl trochu smůlu na čas. Loni jsem z obav ze štafety seděl o fous víc na rotopedu. Ale přesto je toho celkově letos víc. Možná se fakt na Moraviamanu zlepším:-)

A co srovnání s dalšími? Když mrknu třeba na blog Ládi Taranta, začíná se mi nezadržitelně vzdalovat - plavání obdobné 14,2, Láďa plave po větších kouscích. Kolo 226, holt někdo jezdí venku a přidá si i 3 hodiny rotopedu. Na běh 295km nemám a to raději nemluvím o rychlosti, obvykle o cca minutu na kilometr lepší.

Forestův blog poněkud mlčí, nejspíš tvrdě dře a nechce prozrazovat tajemství své přípravy.

Podívejme se proto třeba na Miloše Bayera:
listopad: 140km běhu, 800km kola,10hod posilovny.
prosinec: 195km běhu.550km kola,12hod posilovna
leden: 195km běhu, 50km běžky, 500km kolo, 100km trenažér, válce, posilovna.
Na to, že jde o generaci staršího triatlonistu, mi toho přijde až až:-)

Tak to jdeme od hobby až k výkonnostní úrovni. No a co někdo z české špičky? Tomáš Bedář nedávno prozradil své roční objemy - 980/11000/3000. Je zvláštní, že nejvíce se těmto objemům blížím v běhu, pro který mám nejmenší předpoklady. Asi nedělám všechno úplně efektivně. No, pro mne je to jen zábava. Objemy plavání a cyklistiky raději nekomentuji:-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zalezi na tom za koho se povazujes. Pokud za triatleta, pak P+C pokulhavaji, pokud za bezce, tak je to dobry. Ale ono to bude asi nekde mezi že? :), ironman

Vl001 řekl(a)...

Když já jsem každý den něco jiného. Třeba i skvělý lyžař. Vášnivý zahrádkář. Nebo kavárenský povaleč. Fakt to všechno nestíhám:-)

Ale třeba P+C půjdou ještě nahoru. V létě zase moc nestíhám běhání:-)

Anonymní řekl(a)...

tomu rozumim :) a neprekvapils, dostal bys me, kdybys rekl, ze se povazujes predevsim za IM. To bych necekal :). V lete jsem na tom s behem stejne. IM

Vl001 řekl(a)...

IM jsem mimo jiné taky. A mám na to i papír:-)

Anonymní řekl(a)...

Běhu máš téměř dvojnásobek,plavání zlepšuješ a na válcích piluješ nejen styl.Zkušeností přibylo a srovnání s ostatními je jen teoretické.:-)Do letošní triatlonové sezony bych hleděl s odůvodněným optimismem.