pondělí, února 12, 2007

Týden 6 / 5.2.-11.2.2007

Plán šestého týdne výrazně ovlivnilo, že jsem se rozhodl zaběhnout si v sobotu maraton. Nicméně i v některých dalších dnech jsem něco dělal:-)

Pondělí - 0-0-0 Volno. Zatím se držím plánu aspoň jeden den v týdnu úplný klid.
Úterý - 1,8-13,4-0 Po dni volna jsem plný energie. Plave se mi skvěle 1,8km/50minut, večer se mi snad ještě lépe jede na válcích -30 minut/13,4 km. Delší vzdálenosti jsem vzdal z obavy, že z válců spadnu, dnes by to šlo i výrazně déle.
Středa - 1,8-0-10,5 Vstává se mi dobře jako na jaře, tak jsem znovu ráno v bazénu. A na mne delší vzdálenost 1,8km plavu v pětadvacítce za 50 minut. Spokojenost. Večer obvyklý noční okruh. Mám ho už plné zuby, těším se na světlo. Po dvou dnech bez běhu mi chybí lehkost, nicméně čas 55:40/10,5km naznačuje, že problémy minulého týdne jsou fakt pryč.
Čtvrtek - 1,4-0-0 Ráno třetí plavání v řadě, už ho musím trochu zkrátit. Možná trochu hloupost, ale jde mi to. Nicméně cítím únavu, večerní válce vypouštím. Maraton je zatraceně blízko.
Pátek - 0-0-5,4 Odpolední kratší proběhnutí před maratonem. Den úplného volna se mi neosvědčil, menší proběhnutí pomůže. Čas 24:24 naznačuje, že i těchto 5,4 km je změřeno od stolu, tak rychle jsem asi neběžel:-)
Sobota - 0-0-42,2 Memoriál Františka Ohery. Povedený maraton. Tento maraton přerušil šňůru dosavadní maratonskou praxi co start to rekord, třeba budu v dalších maratonech běhat o to uvolněněji. Hezký zážitek díky skvělé organizaci a příjemnému téměř březnovému počasí.
Neděle - 0-7,2-0 V sobotu jsem únavu po maratonu necítil, v neděli dost. Na rotopedu nejsem téměř schopen pohnout nohama. Normálně jako minimum najedu za 16 minut 8km, dnes jen 7,2. Ale nohy prohřátí potřebovaly.

Počet

Km

Čas

Běh

3x

58,1

5:11

Plavání

3x

5

2:20

Kolo

2x

20,6

0:46

8:17



Zhodnocení - Povedený týden nejen díky příjemnému zážitku z maratonu, ale i díky "slušnému" plavání. Kolo muselo jít bokem, no stejně toho doma moc nenatrénuji. Jsem rád, že jsem se ovládl a podařilo se mi udržet zátěž na osmi hodinách. Prostě spokojenost:-)

Žádné komentáře: